|
MARKETING 5.0 TECHNOLOGIE NEXT TECH
KARTAJAYA H. SETIAWAN I. KOTLER P. wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2021, wydanie Icena netto: 59.80 Twoja cena 56,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Marketing 5.0
Technologie
Next Tech
Marketing 5.0. to
najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i
jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz
Iwana Setiawana.
Skupiają
się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach,
którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie
technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach
w modelach biznesowych.
Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0. są także technologie
nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają
pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu
i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki
zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania
nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach,
jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię
wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych
celów marketingowych.
Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian
pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy
zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne,
wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz
sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego
rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi
obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do
nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne
dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część
trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w
kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników,
rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz
Blockchain.
Książka
pojawiła się w odpowiednim momencie i świetnie wpisuje się w obecne
czasy pandemii. Przedłużająca się kwarantanna wprowadzona w wielu
krajach zmusiła wiele firm do przyjrzenia się cyfrowym aspektom
marketingu. Rozmiar książki czyni z niej również świetny
podręcznik dla praktykujących menedżerów.
- Walter Viera, były przewodniczący International Council of Management
Consulting Institutes
Niezwykle aktualny, a jednocześnie dalekowzroczny wgląd w technologie
cyfrowe i ich możliwości transformacji praktyk biznesowych.
Marketingowcy, którzy szybciej niż konkurenci zrozumieją, co
z sobą niesie ten potencjał i podejmą odpowiednie działania, zapewnią
swoim firmom trwałą przewagę rynkową.
- George Day, profesor emeritus Wharton School przy Uniwersytecie
Pensylwanii
Philip
Kotler posiada niezrównaną zdolność nadawania klarowności
przeszłości, teraźniejszości i przyszłości marketingu. Zawsze doskonale
wie, co powinno przetrwać, a co należy zmienić. Wraz z dwoma
współautorami książki odważnie wplata cyfrową technologię w
marketingowe myślenie, planowanie i wdrażanie. Pozycja na czasie i
ponadczasowa.
- Kevin Lane Keller, profesor katedry marketingu w Tuck School of
Business przy Dartmouth College
CZĘŚĆ
I
Wprowadzenie
1. Witamy w marketingu 5.0: Technologia w służbie ludzkości
CZĘŚĆ II
Wyzwania
świata cyfrowego
2. Przepaść pokoleniowa: Marketing a pokolenia baby boomers, X, Y, Z i
alfa
3. Polaryzacja dobrobytu: Tworzenie społeczeństw inkluzyjnych i
zrównoważonych
4. Przepaść cyfrowa: Droga ku technologii osobistej, społecznościowej i
doświadczeniowej
CZĘŚĆ III
Nowe
strategie dla wspomaganego technologicznie marketingu
5. Organizacja cyfrowa: Jedna strategia nie pasuje do wszystkiego
6. Technologie zaawansowane: Pora na humanoidalne technologie
7. Nowe doświadczenie konsumenckie: Maszyny zachowują zimną krew, ale
ludzie mają gorące serca
CZĘŚĆ IV
Nowe
taktyki wykorzystujące technologię marketingową
8. Marketing bazujący na danych: Budowanie ekosystemu danych dla
lepszego targetingu
9. Marketing predykcyjny: Antycypacja popytu na rynku poprzez działania
proaktywne
10. Marketing kontekstowy: Tworzenie spersonalizowanego doświadczenia
sensorycznego
11. Marketing rozszerzony: Interakcje ludzkie wspierane technologicznie
12. Marketing zwinny: Operacje na dużą skalę i w szybkim tempie
Podziękowania
O autorach
236
stron, Format: 15.8x23.3cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|