|
STORYTELLING (NIE TYLKO) W BIZNESIE 10 PROSTYCH KROKÓW DO NIEZAPOMNIANEJ OPOWIEŚCI
NORRIS D. wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2021, wydanie Icena netto: 51.45 Twoja cena 48,88 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Storytelling (nie tylko) w
biznesie
10
prostych kroków do niezapomnianej opowieści
Wszyscy codziennie
opowiadamy historie
Robimy to podczas prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie
ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to idealny
sposób na to, aby w zwięzły sposób przekazać
informacje istotne, trafne i – co niezwykle ważne –
dotyczące nas w sposób bezpośredni. Co jednak zrobić, aby z
ciekawej anegdoty wydobyć coś, co zapadnie wszystkim w pamięć? Co
właściwie mielibyśmy opowiadać? Od czego zacząć? Od lektury tej książki.
Wykorzystaj
moc storytellingu
Storytelling to książka dla każdego, kto chce opowiadać – czy
to po to, żeby zrobić dobre wrażenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
dobrze wypaść podczas spotkania biznesowego, czy wygłosić intrygujący
toast weselny. Ta książka podpowiada, jak dopracować opowieść oraz
uwolnić drzemiący w nas potencjał mówcy. Zawiera też proste
ćwiczenia, które ułatwiają wykorzystywanie umiejętności
storytellingowych w praktyce. Wskazuje również dziesięć
pułapek czyhających na autorów opowieści i pokazuje, co
robić, żeby ich uniknąć.
Przygotowanie
intrygującej opowieści
Co decyduje o potędze opowieści? Co sprawia, że dana historia ma w
sobie coś takiego, że nie potrafimy się od niej oderwać? Wszystkie
opowieści – te filmowe i te serialowe, te przytoczone w
artykułach prasowych i te w opowiadaniach, powieściach i sztukach
– mają zawsze tę samą strukturę.
„Serio?”, pomyślisz sobie. „To
niemożliwe”. Ale tak właśnie jest! Po rozłożeniu na czynniki
pierwsze każda historia daje się wpisać w pewne ogólne ramy.
Warto je znać, żeby wiedzieć, jak opowiadać o swoich doświadczeniach,
żeby inni słuchali nas z zapartym tchem. Dana Norris krok po kroku
pokaże ci, jak wyznaczyć cel opowieści, jak ukształtować fabułę i o
czym jeszcze warto pamiętać.
Zostań
mistrzem słowa
Zdobądź się na odwagę i zacznij występować przed publicznością (czyli
przed każdym, kto cię słucha) – może nią być słuchacz twojego
podcastu, uczestnik konferencji, na której jesteś
prelegentem, czy grupa przyjaciół podczas spotkania
towarzyskiego. W książce znajdziesz kilka prostych sposobów
na podnoszenie pewności siebie oraz konkretne wskazówki,
dzięki którym uwierzysz, że uda ci się przykuć uwagę
publiczności i nawiązać z nią relację.
Ta
książka to dowód prawdziwej pasji, z jaką Dana Norris
podchodzi do pisania i opowieści. Storytelling to zbiór
narzędzi przydatnych i cennych dla każdego twórcy
tekstów.
- Brigid Murphy, twórczyni Shortcut to the Soul: Unlocking
Your Creative Voice Through Autobiographical Writing
To
Dona Norris stała przed publicznością, gdy miałam okazję po raz
pierwszy wysłuchać opowieści. Sama zapragnęłam spróbować i w
rezultacie od ponad dziesięciu lat występuję na różnych
scenach w całym kraju. Dziękuję Ci, Dano, że zebrałaś swoje
najcenniejsze spostrzeżenia w tej książce.
- Shannon Cason, gospodyni podcastów Homemade Stories, The
Trouble oraz In Good Co. Detroit
Ta
książka jest niesamowicie pomocna. Pełno w niej konkretnych i
praktycznych, a do tego sprawdzonych technik przydatnych przy tworzeniu
porywających, przekonujących historii. Dana Norris dzieli się w niej
wnioskami ze swoich wieloletnich doświadczeń. Teraz wszyscy możemy na
tym skorzystać.
- Kevin Allison, gospodarz i producent podcastu i programu
Risk!
Dana Norris
jest założycielką Story Club, ogólnokrajowego programu
storytellingu non-fiction. Ukończyła studia w zakresie kreatywnego
pisarstwa non-fiction i religioznawstwa. Jej teksty ukazywały się
między innymi w McSweeney’s Internet Tendency, Tampa Review,
TriQuarterly Online, w podcaście RISK! oraz WCPN Cleveland. Więcej
informacji na temat Dany znaleźć można na stronie www.danastories.com.
152
strony, Format: 14.1x21.8cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|