ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING W TWOJEJ FIRMIE


ORUBA N.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2021, wydanie I

cena netto: 47.80 Twoja cena  45,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing w twojej firmie

Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję


Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne.

Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i rozwojowej firmy. Dzięki temu wypłyniesz i utrzymasz się na powierzchni. Zdobędziesz klientów, którzy nie tylko kupią to, co sprzedajesz, ale też obdarzą cię zaufaniem i zostaną przy tobie. Dostrzeżesz nowe szanse i – co najważniejsze – będziesz wiedział, jak je wykorzystać.

Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy.

Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie wiele działań promocyjnych. Jest podzielona na kilka rozdziałów, w których zostały przedstawione konkretne propozycje działań z różnych obszarów marketingu. Dowiesz się, od czego zacząć i co zrobić, aby działania te tworzyły spójną całość prowadzącą do komercyjnego sukcesu twojej firmy.

Poznasz wartość, jaką daje:

  • regularne prowadzenie bloga firmowego;
  • komunikacja w social mediach;
  • korzystanie z systemu reklamowego Google Ads;
  • współpraca z influencerami;
  • budowanie marki osobistej;
  • przygotowanie do zarządzania sytuacją kryzysową
  • i wiele innych rzeczy, które sprawią, że twój biznes będzie zawsze o krok przed konkurencją!

W książce znajdziesz praktyczne wskazówki i obszerne omówienie działań marketingowych, których wdrożenie sprawi, że ty i twój biznes staniecie się widoczni w kanałach online i offline.

Dlaczego warto sięgnąć po Marketing w twojej firmie?

Ponieważ:

-> To pierwsza polska książka pokazująca sposoby promocji z uwzględnieniem sytuacji pandemicznej.
-> Zbiór niemal 200 narzędzi w podziale na kategorie tematyczne ułatwiający pracę opisywaną w poszczególnych rozdziałach.
-> Praktyczny poradnik pokazujący działania, które w większości można realizować bez budżetu, jak również z dofinansowaniem.
-> Prosty język bez naukowej i branżowej terminologii.
-> Wypowiedzi 15 największych ekspertów na świecie z prognozami zgromadzonymi w jednym miejscu.

  Ta książka zdecydowanie wypełnia lukę wśród książek marketingowych na rodzimym rynku. Składa w całość poszczególne gałęzie marketingu, które autor wybrał, przetestował i wdrożył w życie. To klasyczna mieszanka gałęzi marketingowych przedstawiona w formie dostosowanej do otaczającej nas rzeczywistości – świata pogrążonego w pandemii COVID-19. Każda firma, która chce obecnie zarabiać na promocji, powinna zapoznać się ze wskazówkami Norberta.
           - Grzegorz Borowiec, e-commerce manager GlobKurier.pl

  Gdybym miała teraz zaczynać karierę na rynku marketingowym, chętnie bym sięgnęła po tę książkę. Autor pisze o trudnych zagadnieniach prosto i bezpretensjonalnie. Większość z nich zna nie tylko z książek, lecz przerobił je w swojej karierze krok po kroku. (…) Kolejnym walorem tej książki są wywiady z najlepszymi fachowcami światowego marketingu. (...) To, co zebrał Norbert poprzez swoje wywiady, to wizja przyszłości marketingu.
           - Dr Daniela Dzienniak-Pulina, Instytut Socjologii, Wydział Nauk Społecznych, Uniwersytet Śląski

  Autor wyjaśnia wszystkie działania we właściwej kolejności, podaje przykłady, praktyczne wskazówki do korzystania z proponowanych narzędzi. Dzięki temu nawet niezorientowany w zagadnieniach PR i marketingu czytelnik jest w stanie przyjąć proponowane treści i podjąć próbę samodzielnego kształtowania strategii komunikacyjnej swojego przedsiębiorstwa.
           - dr hab. Patrycja Szostok-Nowacka, prof. UŚ

Norbert Oruba – praktyk marketingu, pracuje dla polskich i międzynarodowych marek. Wykładowca uniwersytecki (6 przedmiotów), szkoleniowiec i prelegent, autor licznych publikacji poświęconych tematyce marketingu i PR dla najważniejszych czasopism i portali branżowych (Marketer+, Magazyn Online Marketing, Social Media Manager, Nowy Marketing, Harvard Business Review Polska, PRoto itd.). Za osiągnięcia zawodowe otrzymał 9 wyróżnień, nominacji i nagród. Obserwowany w social mediach przez kilkanaście tysięcy osób.

Wstęp
Wprowadzenie

Blog firmowy - stwórz skarbnicę wiedzy
Po co mi blog firmowy?
Wymyśl tytuł posta na blog
Zasada Odwróconej Piramidy i 5W
Struktura układu treści w akapitach
Jak to wygląda w praktyce?
Elementy wizualne wspierające treść
Przykłady dobrych blogów firmowych

Google Ads - pokaż się innym
Zalety i możliwości Google Ads
Typy kampanii i formaty reklam
Do kogo kierować reklamy?
Jak mierzyć efekty reklam?
Modele rozliczeń
Przykład - kampania Snickersa

Social media - promocja firmy i budowa marki osobistej
Promocja firmy - tworzenie strategii i możliwości reklamowe
Reklama w social mediach
Tworzenie treści o potencjale viralowym
Real-time marketing
Przykład - Oreo
Przykład - IKEA Jak działać pod presją czasu?
Recykling treści
Popularne formaty
Techniczna strona recyklingu treści
Kryzys w social mediach
Budowa marki osobistej w social mediach Propozycja działań budowania marki osobistej w social mediach
Propozycja działań budowania marki osobistej w kanałach offline
Przykłady dobrych marek osobistych

Influencer marketing - wpływowi twórcy, sławny ty
Kim jest influencer i czym jest influencer marketing?
Zalety współpracy z influencerem
Wady współpracy z influencerem
Marketing w twojej firmie
Jakich błędów nie popełnić podczas współpracy z influencerem?
Jak przygotować się do współpracy z influencerem?
Gdzie szukać influencerów?
Jak wybrać i sprawdzić influencera?
Przykładowe formy współpracy z influencerem
Sposoby pomiaru efektywności współpracy z influencerem
Wirtualni influencerzy
Przykład - WD-40, Darek Stolarz i Jan Piątkiewicz
Przykład - Samsung i Lil Miquela oraz WHO i Knox Frost

Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi - pożar można ugasić
Klasyfikacja sytuacji kryzysowych
Jak przygotować się do zarządzania sytuacją kryzysową?
Najczęstsze powody wybuchu kryzysu Utworzenie sztabu zarządzania sytuacją kryzysową
Kontakt z dziennikarzami
Co warto zrobić po zakończeniu kryzysu?
Przykład - CD Projekt RED

Prognozy ekspertów
1. Jeśli chcesz przekonać kogoś, żeby podjął jakieś działanie, zajmujesz się marketingiem
2. Jeśli nie jesteś w stanie przekonać kolegów i szefa, Twój projekt nigdy nie dostanie szansy
Nauczyłem się tego na własnej skórze
3. Komunikacja online
Katastrofy związane z rozszerzeniem oferty
Niezbędnik marketera - przydatne narzędzia

Analityka stron internetowych
SEO - optymalizacja, analiza konkurencji, analiza linków i wyszukiwanie słów kluczowych
Monitoring internetu i mediów społecznościowych
E-mail marketing
Copywriting, webwriting
Social media
Organizacja pracy
Grafika i wideo
Banki zdjęć

Zakończenie
Bibligrafia
Załączniki

224 strony, Format: 14.0x22.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022