ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 58.50 55,58   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KREATYWNOŚĆ I JAKOŚĆ W ORGANIZACJI W ASPEKCIE BUDOWANIA WARTOŚCI DLA KLIENTA


MAJCHRZAK-LEPCZYK J. ROSAK-SZYROCKA J. SOKÓŁ A.

wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2021, wydanie I

cena netto: 58.50 Twoja cena  55,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kreatywność i jakość w organizacji

w aspekcie budowania wartości dla klienta


Monografia „Kreatywność i jakość w aspekcie budowania wartości dla klienta" została poświęcona zagadnieniom budowania wartości dla klienta oraz szczególnej roli kreatywności i jakości w tym procesie.

 Jest to opracowanie o charakterze teoretyczno-implikacyjnym. Traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących wartości klienta oraz jego obsługi, a także kreatywności i jakości. Zaprezentowane w monografii zagadnienia prezentowane są dwustronnie − z uwzględnieniem perspektywy klienta i przedsiębiorstwa.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:

Co to jest wartość dla klienta?
• Co wpływa na wartość dla klienta?
• W jaki sposób w przedsiębiorstwie budować wartość dla klienta?
• Na ile kreatywność i jakość wpływa na tworzenie wartości dla klienta?
• Jak należy rozumieć produkt kreatywny?

Publikacja stanowi materiał zarówno naukowy, jak i dydaktyczny dla osób interesujących się prezentowanymi w niej zagadnieniami. Monografia może być również przydatna dla właścicieli przedsiębiorstw zainteresowanych tą problematyką.

Wstęp 7

1. ZNACZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA 11
Justyna Majchrzak-Lepczyk
1.1. Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta 13
1.2. Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa 24
1.3. Obszary kreowania wartości 33

2. JAKOŚĆ W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI DLA KLIENTA 45
Joanna Rosak-Szyrocka
2.1. Znaczenie jakości w kreowaniu wartości 47
2.2. Klient w Systemie Zarządzania Jakością 54
2.3. Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii 61
2.4. Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo 69
2.5. Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta 73

3. KREATYWNOŚĆ A WARTOŚĆ DLA KLIENTA 83
Aneta Sokół
3.1. Kreatywność w przedsiębiorstwie 85
3.2. Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia 92
3.3. Cechy produktu kreatywnego 98
3.4. Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie 106

4. WARTOŚĆ W OPINII KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW 115
Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół
4.1. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców - case study 117
4.2. Charakterystyka badanych 118
4.3. Hipotezy i pytania badawcze 120
4.4. Rezultat i wnioski z badań ilościowych 122

Zakończenie 145
Bibliografia 147
Spis tabel 159
Spis rysunków 160
Spis wykresów 161

162 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022