|
NARZĘDZIA I ROZWIĄZANIA WYKORZYSTYWANE W KREOWANIU SUKCESU ORGANIZACJI W WARUNKACH GOSPODARKI CYFROWEJ
WALENTYNOWICZ P. MACHEL W. RED. wydawnictwo: WUG , rok wydania 2021, wydanie Icena netto: 40.19 Twoja cena 38,18 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Narzędzia i rozwiązania
wykorzystywane w kreowaniu sukcesu organizacji w warunkach gospodarki
cyfrowej
Refleksja
nad sukcesem organizacji trwa nieprzerwanie od dwóch
wieków i jest związana bezpośrednio z rozwojem organizacji
przemysłowych. W czasach niezwykłych zmian, gdy informacja dociera
szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, stając się towarem o bardzo
krótkim terminie przydatności, a podstawowe zasoby, takie
jak: kapitał, wiedza i kluczowe kompetencje, wydają się wypierane przez
kapitał relacji międzyorganizacyjnych oraz umiejętność koncentracji i
zaangażowania, warto ponownie przyjrzeć się nie tylko
źródłom, ale i narzędziom sukcesu organizacji. Czy klasyczne
modele funkcjonowania organizacji mają jeszcze zastosowanie i czy dalej
wyjaśniają mechanizmy funkcjonowania współczesnych
przedsiębiorstw? Jaka jest dynamika zmian relacji
wewnątrzorganizacyjnych i międzyorganizacyjnych? Które z
uwarunkowań zewnętrznych stają się istotne, a jakie tracą na znaczeniu?
A może w ocenie i analizie funkcjonowania współczesnych i
przyszłych organizacji należy zwrócić uwagę na coś zupełnie
innego? (...) Zaprezentowane w monografii zagadnienia oraz analizy
możliwości wykorzystania we współczesnych organizacjach
różnorodnych metod i narzędzi dla budowania ich sukcesu
wskazują na ciągłą potrzebę poszukiwania nowych, czasami bardziej
interdyscyplinarnych rozwiązań.
Wstęp.
Małgorzata Adamska-Chudzińska, Janusz Niezgoda
Podejście
nielinearne w zarządzaniu: czy menedżerowie są gotowi do funkcjonowania
w zmiennym i niepewnym środowisku?
Joanna Paliach
Motywowanie
pokolenia Z w kontekście doskonalenia praktycznej nauki zawodu
Janusz Czekaj
Metodyka
projektowania zmian w systemie taryfowym przedsiębiorstwa
Piotr Grajewski, Piotr Sliż
Proces
i procedura jako kategorie określające zakres wydajności działania na
przykładzie naprawy samochodów w autoryzowanych stacjach
obsługi
Tadeusz A. Grzeszczyk, Paweł Urbański, Andrzej Wodecki
Development
of Blockchain Business in the Polish Energy Supply Industry
Wojciech Machel
Wykorzystanie
koncepcji CRM w sektorze publicznym
Małgorzata Tyrańska, Robert Szydło
Grywalizacja
w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Marek Kalinowski
Promocja
miasta poprzez grę "Miasteczko" - studium przypadku.
Justyna Pawlak
Work,
life czy balans? Łączenie życia zawodowego i prywatnego przed oraz w
czasie pandemii
Dorota Jendza
Petent,
klient czy obywatel - jak są postrzegam przedsiębiorcy przez
pracowników jednostek inspekcyjnych?
Agata Pietroń-Pyszczek, Tomasz Prałat
Wolontariat
kompetencyjny jako przejaw społecznej odpowiedzialności biznesu w
sektorze usług bankowych
Piotr Sliż, Anna Chmielarz
Implementacja
Green Lean w przedsiębiorstwie produkcyjnym - ujęcie praktyczne
Piotr Sycz
Design
Thinking w zarządzaniu portfelem innowacji
Piotr Walentymwicz, Maciej Pieńkowski
Możliwości
wykorzystania elementów Przemysłu 4.0 w przedsiębiorstwach
stosujących Lean Management - wyniki badań pilotażowych
237
stron, A5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|