ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

EDUKACJA DOROSŁYCH A PLANOWANIE KARIER EDUKACYJNO-ZAWODOWYCH


SOLARCZYK-AMBROZIK E. CHRISTOPH M. KONIECZNA-WOŹNIAK R. RED.

wydawnictwo: WYD UAM , rok wydania 2021, wydanie I

cena netto: 42.25 Twoja cena  40,14 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Edukacja dorosłych a planowanie karier edukacyjno-zawodowych


Problematyka monografii wpisuje się w nurt rozważań na temat istoty całożyciowego rozwoju człowieka dorosłego za sprawą edukacji i moderowania własnych planów życiowych przez wybór różnorodnych ścieżek kariery.

Nowe konceptualizacje dotyczące życia zawodowego, jawiące się w tle przeobrażeń związanych z postępem technologicznym, gospodarką cyfrową, nowymi formami zatrudnienia i nowymi wyzwaniami edukacyjnymi, permanentnie aktualizują tematykę całożyciowego uczenia się, stanowiąc o jej randze.

Autorzy tekstów prezentują różnorodne ujęcia tytułowego problemu, odnosząc się zarówno do teorii jak i praktyki.

Słowo wstępne

CZĘŚĆ I. WIELOWĄTKOWY WYMIAR EDUKACJI DOROSŁYCH. EDUKACJA DLA KARIERY

Ewa Solarczyk-Ambrozik
Przeobrażenia pracy i zmiany wzorów przebiegu karier a globalna kultura edukacyjna – kompetencyjny wymiar planowania karier edukacyjno-zawodowych

Agnieszka Cybal-Michalska
„Indyvidualism” vs „collectivism” – normative orientations of the studied academic youth 31

Zbyszko Melosik
Lifelong learning – społeczno-kulturowe (re)konstrukcje

Zofia Szarota
„Pomimo” – o indywidualnych doświadczeniach uczenia się w retrospekcji dorosłych

Zdzisław Wołk
Edukacja formalna na koniec drugiej dekady XXI wieku w kontekście edukacji stawicznej (symptomy kryzysu)

Agnieszka Kruszwicka, Maria Duszczak, Michał Klichowski
Edukacyjne obiekty w cyberparkach: Analiza Pool of Examples projektu COST Action TU1306

Anna Bilon
Rola poradnictwa kariery w procesie potwierdzania efektów uczenia się (PEU) osiągniętych poza systemem formalnym

Joanna Kozielska
Kształcenie dorosłych w sektorze szkolnictwa zawodowego

Anna Mańkowska
Idea d-learningu i lifelong learningu we współczesnych Chinach – lokalne uwarunkowania, rozwój oraz aktualne wyzwania

Sylwia Polcyn
Przestrzeń wirtualna jako miejsce samokształcenia współczesnych nauczycieli

Żaneta Garbacik
Edukacja w zakresie radzenia sobie ze stresem jako aktualna potrzeba pracowników

CZĘŚĆ II. WSPÓŁCZESNE PRZESTRZENIE EDUKACYJNO-ZAWODOWE A PLANOWANIE KARIER. KARIERA DLA EDUKACJI

Małgorzata Rosalska
Empowerment jako strategia wzmacniania zasobów karierowych

Renata Konieczna-Woźniak
Kariera (w) starości. Satysfakcja z życia, czyli sukces sukcesów

Monika Christoph
Pracownik a pracodawca. Budowanie dwustronnej relacji w kontekście zmian na rynku pracy

Anna Wawrzonek
(Re) konstrukcja Work-Life Balance vs pokolenia na rynku pracy

Magdalena Barańska
Scenariusze przyszłości pracy jako katalizator zmian w obszarze doradztwa edukacyjno-zawodowego i poradnictwa kariery

Joanna Szłapińska
Zarządzanie talentami na przykładzie GSK Pharmaceuticals Sp. z o.o. Poznań

Violetta Drabik-Podgórna
Chaos zawodowy na rynku pracy – możliwości i ograniczenia pomocy w planowaniu kariery

Izabela Cytlak, Joanna Jarmużek
Psychologiczne uwarunkowania decyzji przedsiębiorczych. Wstępna analiza badań własnych

Anna Kławsiuć-Zduńczyk
Poradnictwo obywatelskie jako nowa forma poradnictwa całożyciowego

Sonia Wawrzyniak
Młodzi dorośli z ADHD/ADD wobec wyzwań współczesnego rynku pracy

Streszczenie (Edukacja dorosłych a planowanie karier edukacyjno-zawodowych)

Summary (Adult Education versus Career and Self-development Planning)

340 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022