ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING AUTOMATION W KIERUNKU SZTUCZNEJ INTELIGENCJI I HIPERPERSONALIZACJI


BŁAŻEWICZ G.

wydawnictwo: PWN , rok wydania 2021, wydanie I

cena netto: 79.69 Twoja cena  75,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing Automation

W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji


Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak również ogólne zmiany w zachowaniach zakupowych w czasach pandemii, nabiera dodatkowej prędkości.

Według badań firmy analitycznej McKinsey, w czasie pandemii aż 76% konsumentów trwale zmieniło swoje zachowania zakupowe. Dla marketerów oznacza to pojawienie się nowych potężnych wyzwań, a jednym z najważniejszych jest odbudowa prawdziwej relacji opartej na zaufaniu z każdym z klientów z osobna. To wyzwanie nie może być zrealizowane bez odpowiedniej wiedzy o kliencie oraz technologii. Książka Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji jest próbą kompleksowego wprowadzenia marketerów, przedsiębiorców i zarządzających firmami w ten nowy świat, aby byli w stanie efektywniej dostarczać wartości i budować swoją przewagę konkurencyjną.

Na przestrzeni kilku ostatnich lat jesteśmy świadkami dwóch rewolucji w marketingu. Pierwsza to przejście od typowego marketingu masowego do marketingu spersonalizowanego pod względem treści, kanału i czasu kontaktu, w całości opartego na zautomatyzowanych procesach marketingowych. Druga, która zaczęła się dziać równolegle, to rewolucja, w której efektywne procesy wokół tzw. Customer Experience, czyli doświadczeń klienta, nie mogą się odbyć bez czegoś co nazywamy Hiperpersonalizacją, czyli wykorzystania danych o kliencie, które są analizowane przez rozwiązania z zakresu uczenia maszynowego (Machine Learning) oraz Sztucznej Inteligencji (AI).

W książce Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji autor opowiada o kontekście, w którym znaleźli się współcześni marketerzy, a następnie, krok po kroku, na obrazach z życia wziętych przedstawia nowe technologie, które mogą nadać nowe życie znanym już narzędziom marketingowym.

Wstęp

FILOZOFIA MARKETING AUTOMATION

1. Nowe wyzwania marketera
Mobile first
Jeszcze nowszy konsument
Hiperpersonalizacja
RODO a śledzenie użytkowników
Koniec ery ciasteczek
Transparentność w zbieraniu danych

2. Dwie rewolucje w marketingu
Procesy i kodyfikacja wiedzy
Big Data, uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja
3. Kim jesteśmy i dlaczego powstała ta książka?
4. Gówno artysty - pardon, to już było

Część I  REWOLUCJA 1.0 O KODYFIKACJI PROCESÓW W MARKETINGU SŁÓW KILKA

5. Od automatyzacji lejka sprzedażowego do Al - historia platform do automatyzacji
Automatyzacja w B2B i B2C
Kiedy każdy jest #marketingautomation
Dane klienta w centrum uwagi
Platformy Marketing Automation versus Customer Data Platform

6. Najważniejsze funkcje systemu Marketing Automation, czyli podwaliny Rewolucji 1.0
Identyfikacja anonimów i profile 360 stopni
Automatyczna segmentacja kontaktów
Zdarzenia, warunki, akcje
Smgle channel, multi-channel, omnichannel
Personalizacja 1-1 i dynamiczny kontent
Mądrzejszy outbound
Analityka cross-channel

7. Fakty i mity marketing automation
Marketing automation to obszar wyłącznie dla marketerów
Marketing Automation to tylko software
Nie masz bazy klientów - automatyzacja to najlepsze rozwiązanie
Marketing Automation jest tylko dla największych firm
Jeśli chcesz dobrego wdrożenia, zatrudnij agencję

Część II REWOLUCJA 2.0 JAK BIG DATA ZMIENIA MARKETING

8. Oswajamy Big Data
7V Big Data
Współczesny rynek Big Data
Trendy w Big Data

9. Dlaczego Google wie lepiej i czy nie wie za dużo?

10. Chaos informacyjny

11. Korelacja zamiast przyczynowości

12. Wszystko jest daną

13. Algorytm ułoży dla ciebie serial i playlistę

14. Dane jako kapitał firmy

15. Wykorzystanie Big Data w marketingu
Jak to działa? Na jakiej zasadzie zbiera się dane?
Jakie dane mogę i jakie powinienem zbierać?
Data Ethics

Część III SZTUCZNA INTELIGENCJA W MARKETINGU

16. Krótka historia algorytmów i uczenia maszynowego

17. Uczenie maszynowe czy sztuczna inteligencja

18. Co potrafi sztuczna inteligencja

19. Czego sztuczna inteligencja nie potrafi i czy będzie potrafić?

20. Czy sztucznej inteligencji należy się bać?

21. Rodzaje algorytmów uczenia maszynowego i ich zastosowanie w marketingu
Collaborative Filtering
Sieci neuronowe
Deep Learning
Algorytmy regresyjne
Drzewa decyzyjne

22. Sztuczna inteligencja w marketingu
Czatboty
Lepsze, spersonalizowane wyniki wyszukiwania
Wirtualny asystent
Zautomatyzowane wiadomości e-mail
Segmentacja bazy
Powitalne i urodzinowe kupony
Powiadomienia push
Rekomendacje produktowe
Video Body Language Monitonng

23. Ograniczenia Machinę Learningu

Część IV  NOWA DROGA TECHNOLOGII MARKETINGOWYCH

24. Personalizacja versus hiperpersonalizacja

25. Nowe podejście do pomiaru efektywności w e-commerce

26. Deep Behavioural Profiling

27. Jak zbudować ofertę na podstawie danych, których jeszcze nie ma

28. Marketing oparty na predykcjach sztucznej inteligencji
Predykcja wartości życiowej klienta
Predykcja zakupów
Predykcja churnu
Predykcja optymalnego czasu i kanału komunikacji

Bibliografia

200 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022