ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 43.55 41,37   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

GRYWALIZACJA W ORGANIZACJI ROZWÓJ ZASTOSOWAŃ


LEWANDOWSKA I.

wydawnictwo: ASPRA , rok wydania 2020, wydanie I

cena netto: 43.55 Twoja cena  41,37 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Grywalizacja w organizacji

Rozwój zastosowań


„Wysoko oceniam dokonany przez dr Izabelę Lewandowską wybór problematyki i przygotowanie monografii poświęconej mechanizmom grywalizacji i jej zastosowaniom w marketingu. Podjęta przez Autorkę tematyka jest interesująca poznawczo i ważna z punktu widzenia aplikacyjnego, a także aktualna w kontekście potrzeby zwiększania skuteczności oddziaływania na konsumentów i wypracowywania w tym zakresie innowacyjnych rozwiązań. Walor nowości recenzowanej monografii upatruję w tym, iż Autorka dobrze osadza swoje rozważania zarówno w kierunkach rozwoju współczesnego marketingu, jak i w przemianach zachowań konsumentów”.

dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. UEW,
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

„Autorka podjęła interesujący i bardzo aktualny temat. Badaniem zastosowań grywalizacji w różnych sferach życia zajmują się renomowane ośrodki naukowe (m.in. Uniwersytet Wharton w Pensylwanii). Monografia Izabeli Lewandowskiej przyczynia się do wzbogacenia polskiej literatury dotyczącej tej problematyki (…). Niewątpliwie wyniki obu badań (ilościowego i jakościowego) wzbogacają rozważania Autorki o komponent empiryczny, dostarczają interesujących wniosków poznawczych oraz praktycznych rekomendacji dla organizacji zamierzających wykorzystać rywalizację jako nowoczesne narzędzie marketingowe”.

prof. dr hab. Bogdan Mróz, Katedra Badań Zachowań Konsumentów,
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Rozdział I
Nowe trendy w zachowaniach konsumenckich
1.1. Wpływ pandemii COVID-19 na zachowania konsumentów .
1.2. Charakterystyka współczesnego konsumenta oraz nowe formy zachowań konsumentów

Rozdział II
Współczesne narzędzia marketingu
2.1. Rozwój marketingu i nowe koncepcje marketingowe
2.2. Wybrane narzędzia marketingowe

Rozdział III
Charakterystyka grywalizacji
3.1. Zabawa jako prekursor gier
3.2. Grywalizacja - historia rozwoju
3.3. Definicje grywalizacji
3.4. Projektowanie grywalizacji
3.5. Grywalizacja - studia przypadków

Rozdział IV
Grywalizacja w opiniach ekspertów
4.1. Opis badania jakościowego
4.2. Definicje operacyjne w badaniu jakościowym
4.3. Grywalizacja a inne koncepcje
4.4. Grywalizacja a cele biznesowe
4.5. Rozwój grywalizacji w Polsce
4.6. Polskie kampanie oparte na grywalizacji

Rozdział V
Grywalizacja w opiniach konsumentów
5.1. Opis badania ilościowego
5.2. Charakterystyka respondentów
5.3. Uczestnictwo w grach i konkursach
5.4. Grywalizacja - pojęcia i główne cechy
5.5. Grywalizacja - przykłady realizacji oraz osobiste uczestnictwo

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel i wykresów
Indeks nazwisk

196 stron, A5, oprawa miękka

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022