|

NAZWY WŁASNE OBIEKTÓW HANDLOWO USŁUGOWYCH W PRZESTRZENI MIASTA
SIWIEC A. wydawnictwo: UMCS , rok wydania 2021, wydanie Icena netto: 34.00 Twoja cena 32,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Nazwy własne
obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta
Książka
Adama Siwca rozwiązuje wiele istotnych kwestii (także z zakresu teorii)
onomastycznych, a wiążąc dociekania stricte językowe z takimi
obszarami, jak kultura masowa i konsumpcja, reklama, marketing,
komunikacja i społeczny wymiar przestrzeni, wyznacza nowe perspektywy
opisu nazw własnych.
Przyjęta koncepcja opracowania wieloaspektowego sprawia, że czytelnik -
podążając za zmieniającym się tokiem autorskiej narracji - uświadamia
sobie zarówno złożoność samych nazw i procesów
nominacyjnych, jak i możliwość ich zróżnicowanego,
kompleksowego opisu.
232
strony, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.
|