ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

NAZWY WŁASNE OBIEKTÓW HANDLOWO USŁUGOWYCH W PRZESTRZENI MIASTA


SIWIEC A.

wydawnictwo: UMCS , rok wydania 2021, wydanie I

cena netto: 34.00 Twoja cena  32,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta


Książka Adama Siwca rozwiązuje wiele istotnych kwestii (także z zakresu teorii) onomastycznych, a wiążąc dociekania stricte językowe z takimi obszarami, jak kultura masowa i konsumpcja, reklama, marketing, komunikacja i społeczny wymiar przestrzeni, wyznacza nowe perspektywy opisu nazw własnych.

Przyjęta koncepcja opracowania wieloaspektowego sprawia, że czytelnik - podążając za zmieniającym się tokiem autorskiej narracji - uświadamia sobie zarówno złożoność samych nazw i procesów nominacyjnych, jak i możliwość ich zróżnicowanego, kompleksowego opisu.

232 strony, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022