ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WPŁYWOWY MENEDŻER STRATEGIE BUDOWANIA PRZYWÓDZTWA I REPUTACJI


WILMANOWICZ E.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2021, wydanie I

cena netto: 49.99 Twoja cena  47,49 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wpływowy menedżer

Strategie budowania przywództwa i reputacji


  • Poznaj cechy prawdziwego lidera
  • Przekonaj się, dlaczego potrzebujesz odpowiedniej marki osobistej
  • Naucz się wykorzystywać narzędzia wpływu społecznego

Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym, a iluzję popularności trudno odróżnić od prawdziwej reputacji, pozycja wpływowego lidera - teamu, oddziału, firmy - jest znacznie trudniejsza do wypracowania. Wraz ze stanowiskiem nie przychodzą magiczne moce, szacunek i bezwzględne posłuszeństwo. Na autorytet i uznanie każdy musi zapracować. Jak pogodzić oczekiwania przełożonych i podwładnych? Jak sprawować realną władzę, zamiast wykonywać jedynie odgórne polecenia? Jak zjednać sobie ludzi i skutecznie wykorzystywać biznesowe szanse? Jak wzbudzać autorytet i szacunek i być przy tym realnie potrzebnym ludziom? Wszystko zależy od świadomych decyzji, konsekwencji w działaniu i wierności wartościom.

Ta książka skłania do refleksji nad własną skutecznością i realnym przywództwem, a jednocześnie dostarcza wielu praktycznych narzędzi i wskazówek do natychmiastowego zastosowania.

Ewa Wilmanowicz — mówca, trener, doradca zarządów. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, Club France Pologne i Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Wykładowca akademicki, przedsiębiorca i autorka publikacji naukowych. Ekspert Instytutu Badań Gospodarczych w dziedzinie reputacji. Prelegentka Brian Tracy International Polska. Absolwentka Université d’Angers i UMK. W obszarze reputacji wypowiada się jako ekspert w biznesowych magazynach branżowych, audycjach radiowych i programach telewizyjnych.

Wstęp 5

Rozdział 1. Kim jest wpływowy menedżer? 7

1.1. Czy każdy potrzebuje popularności? 7
1.2. Wpływ a popularność 17
1.3. Wpływ a reputacja 23
1.4. Wpływ a władza 31

Rozdział 2. Marka osobista lidera w realizacji celów organizacji 33

2.1. Zarządzanie zespołem 36
2.2. Pozyskiwanie nowych talentów 49
2.3. Budowanie relacji ze współpracownikami 53
2.4. Zaangażowanie liderów w ważne sprawy społeczne 58

Rozdział 3. Osobisty kapitał wpływowego menedżera 63

3.1. Cenny czas 67
3.2. Wiarygodność opinii 81
3.3. Skuteczność działania 89
3.4. Zarządzanie nieobecnością 100
3.5. Spójny plan komunikacji 106

Rozdział 4. Narzędzia budowania wpływu 117

4.1. Ludzie biznesu w social mediach 117
4.2. Wystąpienia publiczne 176
4.3. Bankiety i imprezy biznesowe 199
4.4. Targi i konferencje 213

Zakończenie 227

232 strony, Format: 15.0x22.0cm, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022