ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 58.19 55,28   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SKUTECZNA REKLAMA NA LINKEDINIE


JABŁOŃSKI A.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2021, wydanie I

cena netto: 58.19 Twoja cena  55,28 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Skuteczna reklama na LinkedInie


W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny.

Nic bardziej mylnego!

Jeśli chcesz dotrzeć z informacją o swoich produktach lub usługach do konkretnych biznesowych odbiorców, czyli właścicieli firm i kadry zarządzającej przedsiębiorstw - LinkedIn powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeśli chodzi o portale społecznościowe. Musisz oczywiście zacząć od skutecznej komunikacji: założyć konto firmowe i regularnie publikować ciekawe treści. Jednak bez wykorzystywania mechanizmów reklamowych szybko stracisz kontrolę nad zasięgami. By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna:

  • Dotrzyj z przesłaniem do właściwych osób
  • Zrealizuj założone cele biznesowe
  • Wygeneruj nowe leady

Wstęp 7

Rozdział 1. Konfiguracja konta 13

Zakładanie strony firmowej (Company Page) 13
Tworzenie konta reklamowego 18

Rozdział 2. Struktura konta reklamowego na LinkedInie 23

Grupy kampanii 24
Kampania 26
Reklama 28

Rozdział 3. Cele reklamowe na LinkedInie 31

Świadomość (Awareness) 33
Zainteresowanie (Consideration) 34

Rozdział 4. Wybór grupy docelowej - konfiguracja kampanii 41

Lokalizacja 41
Język profilu 43
Odbiorcy 44
Branże, wielkość i nazwy firm 45
Demografia 48
Wykształcenie 50
Od nazw stanowisk po doświadczenie zawodowe 52
Targetowanie po nazwach stanowisk (Stanowiska) 57
Zainteresowania i cechy 59

Rozdział 5. Wykluczenia 65

Rozdział 6. Formaty reklamowe na LinkedInie 71

Rozdział 7. Gotowe pomysły na skuteczne grupy docelowe 79

Rozdział 8. Remarketing na LinkedInie 87

Kod remarketingowy LinkedIna: Insight Tag 87
Mierzenie konwersji 90
Tworzenie grupy remarketingowej 96
Pasujące grupy odbiorców 99
Dane demograficzne witryny + analityka i statystyki strony firmowej 102
Grupy podobnych odbiorców 105

Rozdział 9. Skuteczne kreacje reklamowe 109

Brak limitu tekstu na obrazie 110
Przetestuj obraz z tekstem i bez 112
Ostre, kontrastowe tło 113
Umieszczaj przyciski CTA 115
Zadbaj o właściwe wymiary 116
Tła odpadają? Wypróbuj ramki 116
Wykorzystaj formaty, by opowiedzieć historię 117
Operuj językiem korzyści 119
Zachęć odpowiednim lead magnetem 121
Postaw na konkret 124
Mów prosto o problemie lub zwróć się wprost do grupy. A najlepiej zrób obie te rzeczy 126
Spójność ze stroną landing page 127
Podglądaj konkurencję! 127
Pisz zwięźle 128

Rozdział 10. Koszty reklamy na LinkedInie 133

Co wpływa na koszt reklamy na LinkedInie? 133

Rozdział 11. Analiza wyników reklam 147

Analiza na poziomie Menedżera kampanii 149
Samodzielna analiza 150

Rozdział 12. Ustawianie reklamy krok po kroku 159

Kampania 161
Reklama została odrzucona lub się nie wyświetla - co robić? 167

Rozdział 13. Łączenie działań na LinkedInie z innymi kanałami 171

Zakończenie 175

176 stron, Format: 14.0x20.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022