ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

NIEZWYCIĘŻONA FIRMA JAK NIEUSTANNIE ODKRYWAĆ SWOJĄ ORGANIZACJĘ NA NOWO I CZERPAĆ Z NAJLEPSZYCH MODELI BIZNESOWYCH


OSTERWALDER A. PIGNEUR Y. SMITH A. ETIEMBLE F.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2021, wydanie I

cena netto: 90.70 Twoja cena  86,17 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Niezwyciężona firma

Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych


Miejsc na szczytach rankingów przedsiębiorstw nie zajmują przypadkowe firmy. Wielki sukces wymaga dużej wiedzy i umiejętności dostrzegania zjawisk niedostrzegalnych dla innych. Trzeba też wiedzieć, jaki obszar jest wart działania i jakie decyzje strategiczne podjąć. Strategia rozwoju, kultura innowacji czy wybór modelu biznesowego nie należą do łatwych zagadnień. Jeśli jednak chcesz zbudować wybitną, niepokonaną firmę, nie masz wyjścia - potrzebujesz sprawdzonych narzędzi.

To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę!

Dzięki tej książce dowiesz się, jak:

  • zbudować niezawodną strategię rozwoju
  • nieustannie kontrolować ryzyko i stale wyprzedzać konkurencję
  • działać według najlepszych modeli biznesowych świata
  • oceniać modele biznesowe i własną gotowość do innowacji

1. Narzędzie

Mapa portfela (10)
Eksploracja (14)
Eksploatacja (27)
Eksploracja a eksploatacja (37)

2. Zarządzaj

Wyznaczanie kierunku (50)
Zarządzanie portfelem przyszłych przedsięwzięć (70)
Zarządzanie portfelem aktualnych przedsięwzięć (109)

3. Twórz nowe

Innowacje w obszarze propozycji wartości (142)
Innowacje w obszarze zasobów (162)
Innowacje w obszarze formuły zysków (188)
Pytania diagnostyczne dla liderów (212)

4. Ulepszaj

Zmiany dotyczące propozycji wartości (230)
Zmiany dotyczące klienta (242)
Zmiany w obszarze zasobów (254)
Zmiany dotyczące formuły zysków (266)
Pytania dla liderów (280)

5. Kultura

Mapa kultury (296)
Projektowanie kultury w obszarze eksploracji (308)
Ocena kultury innowacyjności (314)

384 strony, Format: 24.0x19.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022