|
SUKCES ŻYCIOWY W WARUNKACH DYSTANSU SPOŁECZNEGO
ŁĄCZEK T. RED. wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2021, wydanie Icena netto: 75.35 Twoja cena 71,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Sukces życiowy w warunkach
dystansu społecznego
Monografia
jest publikacją dotyczącą Sukcesu życiowego z serii wydanych książek:
Sukces edukacyjny, sukces zawodowy, sukces życiowy oraz Sukces życiowy
w społeczeństwie konsumpcyjnym.
Bieżąca
edycja z 2021 roku ma na celu udostępnienie wszystkim zainteresowanym
tekstów przybliżających współczesną problematykę
sukcesu życiowego. Autorzy reprezentują zróżnicowane
konteksty tego zagadnienia, tak jak niejednorodne i subiektywne jest
samo pojęcie „sukces życiowy”. W książce znajdują
się teksty napisane przez autorów reprezentujących
różne ośrodki akademickie, placówki czy
instytucje. Poruszają one zagadnienia związane z sukcesem życiowym w
kontekście trwającej pandemii COVID-19. To swoiste vademecum informacji
z zakresu tematyki sukcesu życiowego uwzględniające specyfikę
zagrożenia epidemicznego wirusem SARS-CoV-2 oraz stan rzeczywisty.
Lektura publikacji sprzyjać może przede wszystkim realizacji osobistych
planów i życiowych zamierzeń zarówno
uczniów, studentów czy aktywnych zawodowo
osób pracujących. Może również stanowić ważny
element w pracy nauczycieli, wychowawców,
pedagogów, psychologów, pracowników
socjalnych, coachów czy edukatorów w zakresie
doradztwa edukacyjno-zawodowego.
Tomasz
Łączek
Wprowadzenie
CZĘŚĆ I. SUKCESY I PORAŻKI
NASTOLATKÓW W PRZESTRZENI DYSTANSU SPOŁECZNEGO
Agata Popławska
Kompetencje
miękkie jako klucz do sukcesu w dobie pandemii
Piotr Bauć
Sukcesy
i porażki, gdy „Czarny Łabędź” nadleci.
Niespodziewana nauka w zarazie
Grażyna Teusz
Pomiędzy
przymusem szczęścia i sukcesu a pragnieniem godnego życia. Pozorny czy
realny dylemat egzystencji?
Angelika Kleszczewska-Albińska
Rezyliencja
nastolatków w czasie pandemii COVID-19
Katarzyna Ziębakowska-Cecot
Internet
jako przestrzeń kompensacji relacji społecznych rodzin osób
z niepełnosprawnością
CZĘŚĆ II. SPOŁECZNOŚĆ AKADEMICKA W
DOBIE PANDEMII COVID-19
Agnieszka Franczyk
Satysfakcja
z życia studentów w dobie pandemii COVID-19
Hanna Arciszewska
Promowanie
tolerancji wśród studentów pedagogiki z
wykorzystaniem action research w przestrzeni wirtualnej
Anna Brojek
Istota
autorytetu nauczyciela akademickiego w kontekście sukcesu życiowego
według studentów pierwszego roku studiów
Kamila Olga Stępień-Rejszel
Nauczanie
zdalne w okresie pandemii COVID-19 z perspektywy nauczyciela oraz
ucznia/studenta – „bilans zysków, bilans
strat” w sukcesie edukacyjnym
Tomasz Łączek
Sukces
życiowy młodzieży akademickiej w warunkach pandemii COVID-19
CZĘŚĆ III. SUKCES ŻYCIOWY W
KONTEKŚCIE WYKONYWANEGO ZAWODU
Maria Kocór
Sukces
zawodowy nauczyciela w świetle własnych rozważań i badań
Mateusz Penczek
Relacja
między samooceną a definiowaniem i osiąganiem sukcesu życiowego
Łukasz Hajduk
Znaczenie
pasji w odnoszeniu sukcesu zawodowego
Mariola Bartusek
Sukces
życiowy pielęgniarki a zapisy Kodeksu Etyki Zawodowej
Katarzyna Gucwa-Porębska
Aktywność
społeczna i zawodowa osadzonych odbywających karę w Systemie Dozoru
Elektronicznego jako forma oddziaływania reintegracyjnego –
odniesienie do wyników badań własnych
CZĘŚĆ IV. FUNKCJONOWANIE JEDNOSTKI W
TRAKCIE NAUKI ZDALNEJ – ZMIENNOŚĆ INTERAKCJI SPOŁECZNYCH
Jolanta Machowska-Goc
Zdobywanie
wiedzy i kontakty społeczne młodych ludzi w cyberprzestrzeni w dobie
zarazy
Iwona Maciejewska
Młodzież
ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w czasie pandemii COVID-19
– wyzwania dla nauczycieli wspomagających
Marian Piekarski
Rodzice
a wybory edukacyjno-zawodowe dzieci – implikacje do osiągania
sukcesu
Aneta Smolińska, Małgorzata Strzyż
Pojęcie
sukcesu uwzględniające korelację międzyprzedmiotową w kształceniu
języka angielskiego i ochrony środowiska w warunkach zdalnego nauczania
Anita Jagun
CALL
(Computer Assisted Language Learning) – szanse i wyzwania
Noty o autorach
292
strony, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|