|

E-KAMPANIE PREZYDENCKIE W USA I W POLSCE
OŚWIECIMSKI K. LAKOMY M. wydawnictwo: WAM , rok wydania 2018, wydanie Icena netto: 49.90 Twoja cena 47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka E-kampanie prezydenckie w USA
i w Polsce
Rozwój
Internetu oraz powiązanych z nim narzędzi komunikacyjnych całkowicie
przewartościował strategie zachowania na rynku, w tym
również na rynku politycznym. Kampanie wyborcze oraz
polityczne prowadzone w czasach dzisiejszych wyglądają diametralnie
inaczej niż wyglądały jeszcze na początku lat 90. XX wieku. Pojawienie
się Internetu sprawiło, że stratedzy kampanijni zaczęli inaczej
akcentować swoje działania, określać priorytety oraz planować budżety
kampanijne. Należy zwrócić uwagę, że zmiany te przebiegają
co prawda szybko, ale raczej ewolucyjnie, a nie rewolucyjnie. Rynek
polityczny w pewnym względzie podąża tu za trendami wyznaczanymi przez
rynek komercyjny, a innowacje wprowadzane są w większości
przypadków w sposób bardziej zachowawczy, niż by
się mogło wydawać.
Niniejsza
książka pokazuje proces coraz szerszego wykorzystywania narzędzi
internetowych w kampaniach prezydenckich w Stanach Zjednoczonych oraz
Polsce, zwracając uwagę na czynniki społeczne, polityczne oraz
technologiczne wpływające na ich wykorzystywanie.
Wstęp
Rozdział 1
Zarys
ewolucji internetu
Rozdział 2
Internet
w prezydenckich kampaniach wyborczych - przykład Stanów
Zjednoczonych
1. Kampania wyborcza 1992 roku
2. Kampania wyborcza 1996 roku
3. Kampania wyborcza 2000 roku
John McCain
Bill Bradley
Steve Forbes
Ralph Nader
Al Gore
George W. Bush
4. Kampania wyborcza 2004 roku
Wesley Clark
Howard Dean
John Kerry
George W. Bush
5. Kampania wyborcza 2008 roku
John McCain
Mike Huckabee
Ron Paul
Hillary Clinton
Barack Obama
6. Kampania wyborcza 2012 roku
Mitt Romney
Barack Obama
Rozdział 3
Internet
w prezydenckich kampaniach wyborczych - przykład Polski 193
1. Internet w Polsce
2. Wyborca 2.0 i problem gotowości do głosowania
3. Transformacja ustrojowa w Polsce - wybory parlamentarne i
prezydenckie
4. Tranzycja ustrojowa - kampania wyborcza 1990 roku
5. Kampania wyborcza 1995 roku
6. Kampania wyborcza 2000 roku
7. Kampania wyborcza 2005 roku
8. Kampania wyborcza 2010 roku
9. Kampania wyborcza 2015 roku
Zakończenie
Bibliografia
284
strony, Format: 15.5x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|