ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TECHNOPOLITYKA W ŚWIECIE NOWYCH MEDIÓW


ZWIERŻDŻYŃSKI M.K. LAKOMY M. OŚWIECIMSKI K. RED.

wydawnictwo: WAM , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 45.00 Twoja cena  42,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Technopolityka w świecie nowych mediów


Oddawany w ręce Czytelników tom, oczywiście daleki od wyczerpania złożoności i wieloaspektowości podejmowanej tematyki, zawiera różnorodne wątki lokujące się w orbicie tytułowej, interdyscyplinarnej "technopolityki". Odnosi się zarówno do rozważań teoretycznych, których wspólnym mianownikiem jest wzajemna relacja między światem polityki, technologii i mediów, jak i do konkretnych ustaleń empirycznych, które dają wyraz dynamice rzeczywistości społecznej, obfitującej w nieustannie nowe fenomeny, czekające na wyjaśnienie i zrozumienie.

Tę jakże trudno uchwytną dynamikę chcieliśmy jako redaktorzy zawrzeć w niniejszej publikacji, choć - jak to zwykle z dynamiką bywa - w momencie wysłania tekstów do druku skazaliśmy się automatycznie na niechybną porażkę. Mając tego świadomość, mamy jednocześnie nadzieję, że książka spotka się z żywym zainteresowaniem nie tylko środowiska akademickiego, polityków i wyborców, lecz wszystkich uczestników świata polityki i użytkowników nowych mediów.

Fragment książki, s. 23-24

Mirosław Łakomy, Marcin K. Zwierżdżyński, Konrad Oświęcimski
Splot technologii i polityki - perspektywa nowych mediów

Tomasz Goban-Kias
Efekt landberga jako splot wizerunkowego wpływu starych i nowych mediów

Monika Kaczmarek-Śliwińska
Dyskurs polityczny w mediach instytucjonalnych i społecznościowych podczas kampanii wyborczej

Katarzyna Brzoza
Polskie posłanki VII kadencji Sejmu w sieci internetowej

Katarzyna Stelmach
Propaganda polityczna w polskim Internecie: analiza dyskursu propagandowego

Weronika Górnicka
"Hashtagrevolution". Wykorzystanie mediów społecznościowych w kampanii wyborczej w Hiszpanii w 2011 roku

Agnieszka Walecka-Rynduch
"Piraci"‘i"Anarchiści"‘- miejsce partii oniine w niemieckim systemie politycznym

Sabina Olszyk
Polska Partia Internetowa (PPI) - model partii przyszłości czy polityczna efemeryda?

Krzysztof Nowak
Facebookowa walka o samorządy

Kinga Karasek-Kędzior
Fotografia polityczna na Facebooku - wykorzystanie grafiki przez partie polityczne

Radosław Zyzik
Błędy poznawcze w decyzjach politycznych: perspektywa nowych mediów

Informacja o autorach

326 stron, 15.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022