|
TECHNOPOLITYKA W ŚWIECIE NOWYCH MEDIÓW
ZWIERŻDŻYŃSKI M.K. LAKOMY M. OŚWIECIMSKI K. RED. wydawnictwo: WAM , rok wydania 2016, wydanie Icena netto: 45.00 Twoja cena 42,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Technopolityka w świecie
nowych mediów
Oddawany
w ręce Czytelników tom, oczywiście daleki od wyczerpania
złożoności i wieloaspektowości podejmowanej tematyki, zawiera
różnorodne wątki lokujące się w orbicie tytułowej,
interdyscyplinarnej "technopolityki". Odnosi się zarówno do
rozważań teoretycznych, których wspólnym
mianownikiem jest wzajemna relacja między światem polityki, technologii
i mediów, jak i do konkretnych ustaleń empirycznych,
które dają wyraz dynamice rzeczywistości społecznej,
obfitującej w nieustannie nowe fenomeny, czekające na wyjaśnienie i
zrozumienie.
Tę
jakże trudno uchwytną dynamikę chcieliśmy jako redaktorzy zawrzeć w
niniejszej publikacji, choć - jak to zwykle z dynamiką bywa - w
momencie wysłania tekstów do druku skazaliśmy się
automatycznie na niechybną porażkę. Mając tego świadomość, mamy
jednocześnie nadzieję, że książka spotka się z żywym zainteresowaniem
nie tylko środowiska akademickiego, polityków i
wyborców, lecz wszystkich uczestników świata
polityki i użytkowników nowych mediów.
Fragment
książki, s. 23-24
Mirosław
Łakomy, Marcin K. Zwierżdżyński, Konrad Oświęcimski
Splot
technologii i polityki - perspektywa nowych mediów
Tomasz Goban-Kias
Efekt
landberga jako splot wizerunkowego wpływu starych i nowych
mediów
Monika Kaczmarek-Śliwińska
Dyskurs
polityczny w mediach instytucjonalnych i społecznościowych podczas
kampanii wyborczej
Katarzyna Brzoza
Polskie
posłanki VII kadencji Sejmu w sieci internetowej
Katarzyna Stelmach
Propaganda
polityczna w polskim Internecie: analiza dyskursu propagandowego
Weronika Górnicka
"Hashtagrevolution".
Wykorzystanie mediów społecznościowych w kampanii wyborczej
w Hiszpanii w 2011 roku
Agnieszka Walecka-Rynduch
"Piraci"‘i"Anarchiści"‘-
miejsce partii oniine w niemieckim systemie politycznym
Sabina Olszyk
Polska
Partia Internetowa (PPI) - model partii przyszłości czy polityczna
efemeryda?
Krzysztof Nowak
Facebookowa
walka o samorządy
Kinga Karasek-Kędzior
Fotografia
polityczna na Facebooku - wykorzystanie grafiki przez partie polityczne
Radosław Zyzik
Błędy
poznawcze w decyzjach politycznych: perspektywa nowych mediów
Informacja o autorach
326
stron, 15.5x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|