|
WYPALENIE SZKOLNE U ADOLESCENTÓW RAPORT Z BADAŃ POLSKO – AMERYKAŃSKICH
TOMASZEK K. MUCHACKA-CYMERMAN A. wydawnictwo: PETRUS , rok wydania 2020, wydanie Icena netto: 29.00 Twoja cena 27,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Wypalenie szkolne u
adolescentów
Raport
z badań polsko - amerykańskich
„Zawarty
w książce przegląd badań nad szkolnym wypaleniem u
adolescentów budzi uznanie i podziw. Jest syntetyczny,
autorsko skomponowany, przejrzysty, logiczny i spójny.
Sprawia, że obie Autorki za pomocą swoich badań stają się częścią
naukowej wspólnoty, dołączają do grupy osób
zaangażowanych w poznawanie tego społecznie ważnego zjawiska. Mamy w
tej książce pokaz warsztatu badawczego na najwyższym poziomie
metodologii oraz samodzielności i kreatywnego podejścia do stawianych
problemów, książka jest nie tylko godna najwyższego uznania,
nie tylko może stać się swoistym wzorem do naśladowania czy też pewnym
standardem dla badań pedagogicznych Może stać się ona naszym
przewodnikiem po zawiłej, bardzo zróżnicowanej problematyce
współczesnej szkoły Brakuje w pedagogice takich
zaangażowanych książek. Z tym większym przekonaniem rekomenduję tę
znakomitą publikację do druku, gratulując jednocześnie obu Autorkom
dojrzałości, wiedzy, opanowania warsztatu metodologicznego oraz
precyzji i staranności w badaniach”.
–
prof. zw. dr hab. Mirosław Nowak-Dziemianowicz
„Bezsprzecznym
walorem monografii jest porównawczy charakter
zaprezentowanych w niej badań i analiz w rodzimych realiach do
rzadkości wciąż należą bowiem badania porównawcze,
które pozwalają na wielostronne spojrzenie na rozpatrywane
kwestie. Na tym większe uznanie zasługuje w związku z tym, podjęcie
przez Autorki badań polsko-amerykańskich. W moim przekonaniu jest to
praca oryginalna o dużych walorach poznawczych, która z
pewnością wzbudzi zainteresowanie w szerokich kręgach
odbiorców przede wszystkim nauczycieli i
rodziców, ale także nauczycieli akademickich
(którzy mogą wykorzystać przedstawione wyniki badań w
procesie przygotowania przyszłych nauczycieli do skutecznej pracy w
zawodzie) oraz samych uczniów (którzy, dzięki
lekturze, zyskać mogą świadomość istnienia zjawiska wypalenia
szkolnego, jego przyczyn, symptomów i metod przeciwdziałania
jego występowaniu, a gdyby to ostatnie zawiodło lub okazało się
niemożliwe jego negatywnym konsekwencjom)”.
–
dr hab. Stefan T.Kwiatkowski, prof. ChAT
204
strony, oprawa twarda
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|