ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 29.00 27,55   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PERSWAZYJNOŚĆ W KOMUNIKACJI WIZERUNKOWEJ I JĘZYKU


CYMANOW-SOSIN K.

wydawnictwo: PETRUS , rok wydania 2020, wydanie I

cena netto: 29.00 Twoja cena  27,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku


Monografia ta to istotna pozycja nie tylko dla znawców komunikowania wizerunkowego, studentów i wykładowców, ale także dla nas wszystkich jako twórców i odbiorców komunikatów perswazyjnych. Publikacja stanowi także cenną pomoc dla specjalistów z zakresu public relations, reklamy, a także dziennikarzy i edukatorów.

Przedmowa
Wstęp

CZĘŚĆ I PERSWAZYJNOŚĆ W KOMUNIKACJI REKLAMOWEJ - W STRONĘ KOMPETENCJI ODBIORCZYCH

Perswazja w reklamie w kontekście konsumenckich zachowań użytkowników mediów
Perswazja i manipulacja jako zjawiska kontekstowe na przykładzie reklam sektora usług instytucji rynku finansowego
Fotografia reklamowa a pamięć twórcy: fotokompozycje Ryszarda Horowitza
Reklama wizerunkowa jako forma budowania kapitału społecznego opartego na zaufaniu

CZĘŚĆ II PERSWAZYJNOŚĆ W KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ - W STRONĘ UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH

Strategia zarządzania kampanią na przykładzie przekazów wizualnych i audiowizualnych ruchu pro-life
Zarządzanie własnym wizerunkiem - sztuka skutecznego komunikowania się z otoczeniem

CZĘŚĆ III PERSWAZYJNOŚĆ W JĘZYKU - W STRONĘ ZAUFANIA

Radio Kraków jako medium cieszące się dużym zaufaniem społecznym - analiza serwisów informacyjnych
Gatunki radiowe na antenie Radia Kraków - teoria i praktyka
Mowa nienawiści we współczesnej przestrzeni medialnej - diagnoza koncepcji "walczących słów" w aspekcie etyki słowa

154 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022