|
KREATYWNOŚĆ JĘZYKOWA W MARKETINGU
BURSKA K. CIEŚLA B. RED. wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ , rok wydania 2022, wydanie Icena netto: 53.89 Twoja cena 51,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Kreatywność językowa w
marketingu
Monografia
stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To
już siódma książka, w której młodzi badacze,
adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwiści,
rozpatrują wskazane zagadnienie na dwóch płaszczyznach
– teoretycznej i praktycznej. Ponieważ na polskim rynku
książek naukowych mało jest publikacji, w których
mówi się o sposobach oryginalnego wyzyskania języka w
najnowszych i najnowocześniejszych narzędziach komunikacji, uznaliśmy,
że kolejna część Kreatywności, tym razem poświęcona szeroko pojętemu
słowu w marketingu internetowym, będzie odpowiedzią na potrzeby
czytelnicze wielu użytkowników polszczyzny. W tomie
zgrupowano artykuły, w których podejmuje się ważkie oraz
aktualne problemy lingwistyki medialnej, m.in. język na portalach
społecznościowych, twórczość copywriterska,
współczesne tendencje językowe w content marketingu.
Wstęp
7
Zagadnienia
teoretyczne 9
Bartłomiej Cieśla, Kreatywność językowa w ujęciu przedmiotowym 11
Kreatywność
językowa a komunikacja na portalach społecznościowych 27
Agnieszka Banach, Nawiązania intertekstualne jako egzemplifikacja
kreatywności reklamowej na przykładzie sieci sklepów Lidl 29
Katarzyna Burska, Neologizmy słowotwórcze jako element
komunikatu reklamowego w internecie (na przykładzie fanpage’a
Lidl Polska) 41
Aleksandra Kujawiak, Kreatywność językowa w mediach społecznościowych
(na przykładzie stron facebookowych sieci kawiarni) 73
Kreatywność
językowa w prasie i telewizji 93
Barbara Drozd, „Złap sen na całą noc”.
Charakterystyka reklam w czasopismach medycznych 95
Paulina Zwolińska, Kreatywność językowa i wartościowanie w
nagłówkach serwisów informacyjnych (na
przykładzie Wiadomości i Wydarzeń) 115
Kreatywność językowa a slogany i nazwy własne 129
Miłosz Czopek, Olena Kijowska, Wykorzystanie haseł reklamowych w
obszarze marketingu komunalnego – wybrane aspekty 131
Katarzyna Furmaniak, Psia kość! Kreatywność językowa w nazwach gier
planszowych i karcianych 145
Marianna Różalska, Strategie komunikacji w nazwach i opisach
podcastów popkulturowych 155
Kreatywność
językowa a real-time marketing
173
Beata Kacperska, Kreatywne wykorzystanie słowa i obrazu w strategiach
marketingowych (na przykładzie real-time marketingu) 175
Magdalena Księcikowska, Real-time marketing w strategii reklamowej
włoskiej firmy Barilla 195
Anna Rakoczy, Wpływ pandemii COVID-19 na komunikację reklamową marek w
przestrzeni outdoorowej. Real-time marketing w praktyce 213
Kreatywność
językowa a storytelling 227
Marta Chorna, Digital storytelling – narracje marek w mediach
społecznościowych (analiza na przykładzie marki
„Vianek”) 229
Krystyna Gielarek-Gorczyca, Monomit – uniwersalna struktura
narracji w budowaniu wizerunku marki 243
Anna Głowacz, Storytelling jako narzędzie kreowania wizerunku marki 263
278
stron, Format: 15.0x21.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|