ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 53.89 51,20   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KREATYWNOŚĆ JĘZYKOWA W MARKETINGU


BURSKA K. CIEŚLA B. RED.

wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ , rok wydania 2022, wydanie I

cena netto: 53.89 Twoja cena  51,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kreatywność językowa w marketingu


Monografia stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To już siódma książka, w której młodzi badacze, adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwiści, rozpatrują wskazane zagadnienie na dwóch płaszczyznach – teoretycznej i praktycznej. Ponieważ na polskim rynku książek naukowych mało jest publikacji, w których mówi się o sposobach oryginalnego wyzyskania języka w najnowszych i najnowocześniejszych narzędziach komunikacji, uznaliśmy, że kolejna część Kreatywności, tym razem poświęcona szeroko pojętemu słowu w marketingu internetowym, będzie odpowiedzią na potrzeby czytelnicze wielu użytkowników polszczyzny. W tomie zgrupowano artykuły, w których podejmuje się ważkie oraz aktualne problemy lingwistyki medialnej, m.in. język na portalach społecznościowych, twórczość copywriterska, współczesne tendencje językowe w content marketingu.

Wstęp 7

Zagadnienia teoretyczne 9
Bartłomiej Cieśla, Kreatywność językowa w ujęciu przedmiotowym 11

Kreatywność językowa a komunikacja na portalach społecznościowych 27
Agnieszka Banach, Nawiązania intertekstualne jako egzemplifikacja kreatywności reklamowej na przykładzie sieci sklepów Lidl 29
Katarzyna Burska, Neologizmy słowotwórcze jako element komunikatu reklamowego w internecie (na przykładzie fanpage’a Lidl Polska) 41
Aleksandra Kujawiak, Kreatywność językowa w mediach społecznościowych (na przykładzie stron facebookowych sieci kawiarni) 73

Kreatywność językowa w prasie i telewizji 93
Barbara Drozd, „Złap sen na całą noc”. Charakterystyka reklam w czasopismach medycznych 95
Paulina Zwolińska, Kreatywność językowa i wartościowanie w nagłówkach serwisów informacyjnych (na przykładzie Wiadomości i Wydarzeń) 115
Kreatywność językowa a slogany i nazwy własne 129
Miłosz Czopek, Olena Kijowska, Wykorzystanie haseł reklamowych w obszarze marketingu komunalnego – wybrane aspekty 131
Katarzyna Furmaniak, Psia kość! Kreatywność językowa w nazwach gier planszowych i karcianych 145
Marianna Różalska, Strategie komunikacji w nazwach i opisach podcastów popkulturowych 155

Kreatywność językowa a real-time marketing 173
Beata Kacperska, Kreatywne wykorzystanie słowa i obrazu w strategiach marketingowych (na przykładzie real-time marketingu) 175
Magdalena Księcikowska, Real-time marketing w strategii reklamowej włoskiej firmy Barilla 195
Anna Rakoczy, Wpływ pandemii COVID-19 na komunikację reklamową marek w przestrzeni outdoorowej. Real-time marketing w praktyce 213

Kreatywność językowa a storytelling 227
Marta Chorna, Digital storytelling – narracje marek w mediach społecznościowych (analiza na przykładzie marki „Vianek”) 229
Krystyna Gielarek-Gorczyca, Monomit – uniwersalna struktura narracji w budowaniu wizerunku marki 243
Anna Głowacz, Storytelling jako narzędzie kreowania wizerunku marki 263

278 stron, Format: 15.0x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022