|
LEAN SOCIAL MEDIA SZCZUPŁE ZARZĄDZANIE MARKĄ W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
GRZECHYNKA A. wydawnictwo: IGNATIANUM , rok wydania 2021, wydanie Icena netto: 70.20 Twoja cena 66,69 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Lean Social Media
Szczupłe
zarządzanie marką w mediach społecznościowych
Dlaczego
ufamy „Karen z Facebooka”, a nie naukowcom? W jaki
sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę? Czego o potencjale
social mediów uczy nas świstak jedzący jabłko? Jak w Indiach
zwiększa się efektywność procesu sortowania owoców? I
wreszcie – w jaki sposób wiedza ta przekłada się
na umiejętność generowania kapitału reputacyjnego własnej marki
biznesowej? Na te i inne pytania odpowiada autorka, prezentując
koncepcję LSMMA™ – Lean Social Media Management
Approach. Zaproponowane podejście, zainspirowane filozofią lean, jest
próbą poszukiwania efektywniejszych metod działania,
wpisujących się nie tylko w wymogi narzucone przez realia marketingu
4.0. oraz styl życia konsumentów, ale także w charakter
samych mediów społecznościowych, które nie
pozwalają uwiązać się na krótkiej, marketingowej smyczy.
Książka
została napisana żywym i ciekawym językiem (…). Jej
czytelnikami będą? nie tylko badacze mediów
społecznościowych, zainteresowani studenci, ale przede wszystkim
książka Agnieszki Grzechynki będzie swego rodzajem kompendium wiedzy i
praktycznym przewodnikiem dla firm, które pragną wykorzystać
potencjał, jaki dają media społecznościowe w działalności biznesowej.
dr
hab. Monika Ślufińska, prof. UJ
Praca
jest ważna w kontekście potrzeby wypełniania luki informacyjnej w tym
obszarze. Z pewnością poszerza ona zasób publikacji, jakie
znajdują się na polskim rynku wydawniczym w analizowanym temacie.
Książka może stanowić wartościowe uzupełnienie dla każdego, kto
poszukuje wiedzy w zakresie social mediów.
dr
hab. Dariusz Tworzydło, prof. UW
Agnieszka Grzechynka
(z d. Idzik) – doktor nauk społecznych w zakresie nauk o
polityce, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz
Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu Politechniki Krakowskiej, gdzie
uzyskała stopień Executive MBA. Wykładowca w Instytucie Nauk o Polityce
i Administracji Akademii Ignatianum w Krakowie, właścicielka agencji
public relations Go Public, a także była, wieloletnia dziennikarka
Faktów TVN oraz TVN24. Członek Polskiego Towarzystwa Nauk
Politycznych oraz Polskiego Towarzystwa Stosunków
Międzynarodowych, praktyk w obszarze marketingu internetowego, social
mediów, public relations oraz dziennikarstwa. Autorka
publikacji naukowych oraz wystąpień poświęconych wykorzystaniu
mediów społecznościowych i nowych technologii informacji do
budowania wizerunku osób, firm, instytucji,
regionów i państw.
WSTĘP
ROZDZIAŁ
I MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W BIZNESIE CZY BIZNES W MEDIACH
SPOŁECZNOŚCIOWYCH?
1.1. M JAK MARKA
1.1.1. Tożsamość, wizerunek, reputacja
1.1.2. Marka - istota pojęcia
1.1.3. Marka osobista a marka biznesowa
1.2. SOCIAL MEDIA A WIZERUNEK FIRMY
1.2.1. Media społecznościowe jako element strategii biznesowej
1.2.2. Szanse generowane przez social media marketing
1.2.3. Wyzwania i zagrożenia wynikające z obecności firm w social
mediach
1.3. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W BIZNESIE
1.3.1. Facebook
1.3.2. Instagram
1.3.3. LinkedIn
1.3.4. YouTube
1.3.5. Snapchat
1.3.6. TikTok
1.3.7. Twitter
ROZDZIAŁ II
LEAN
- INNOWACYJNA DROGA DO WIĘKSZEJ EFEKTYWNOŚCI
2.1. EFEKTYWNOŚĆ CZY JAKOŚĆ? DYLEMATY WSPÓŁCZESNYCH MAREK
2.2. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ I ZARZĄDZANIE ZMIANĄ JAKO FILARY SILNEJ MARKI
2.3. JAK TO SIĘ ROBI W JAPONII - CZYLI CASE STUDY TOYOTY
2.4. ZROZUMIEĆ ISTOTĘ LEAN
2.4.1. Lean jako sposób myślenia
2.4.2. Lean jako nowa strategia biznesowa
2.4.3. Lean jako metoda zarządzania
2.5. ZAŁOŻENIA SZCZUPŁEGO ZARZĄDZANIA, OPARTEGO NA CYKLU PDCA
2.6. #NEVERSTOPCHALLENGING
2.6.1. Kaizen
2.6.2. Jidoka, just-in-time, 5S
2.6.3. Lean lider
ROZDZIAŁ III
LSMMAt
- NOWE PODEJŚCIE DO BUDOWANIA STRATEGII OBECNOŚCI FIRMY W SOCIAL MEDIACH
3.1. STRATEGIA OBECNOŚCI W SOCIAL MEDIACH - KOMU TO POTRZEBNE?
3.2. ZASADY BUDOWY KLASYCZNEJ STRATEGII OBECNOŚCI MARKI W MEDIACH
SPOŁECZNOŚCIOWYCH
3.2.1. Analiza wyjściowa
3.2.2. Plan
3.2.3. Wdrożenie
3.2.4. Ocena
3.3. LSMMAt - CZYLI JAK STWORZYĆ PLAN BEZ PLANU?
3.3.1. Definiowanie grup docelowych
3.3.2. Cel klienta a cel marki
3.3.3. Ramy jako nowe Big Idea(s)
3.3.4. Mapowanie strumienia wartości
3.3.5. Wdrożenie just-in-time
3.3.6. Kapitał ludzki jako kluczowe ogniwo LSMMAt
ROZDZIAŁ IV
LSMMAt
W PRAKTYCE - PRZYKŁADY WDROŻEŃ
4.1. FIRMA A - CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU BADAŃ
4.2. ANALIZA GRUPY ODBIORCÓW I IDENTYFIKACJA
NIEWYKORZYSTANYCH SZANS
4.3. TWORZENIE I ZARZĄDZANIE CONTENTEM
4.4. STYMULOWANIE ZAANGAŻOWANIA ZESPOŁU
4.5. BARIERY I CZYNNIKI HAMUJĄCE WDRAŻANIE LSMMA
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS WYKRESÓW
SPIS TABEL
SPIS FOTOGRAFII
SPIS RYSUNKÓW
SUMMARY
204
strony, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|