ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

REPUTACJA LIDERA JAK BUDOWAĆ WIZERUNEK I ROZWIJAĆ KOMPETENCJE BY PORWAĆ ZA SOBĄ LUDZI


CHMIELECKI M.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2022, wydanie I

cena netto: 59.00 Twoja cena  56,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Reputacja lidera

Jak budować wizerunek i rozwijać kompetencje, by porwać za sobą ludzi


Spraw, by ludzie:
  • w pełni Ci ufali
  • wierzyli Twoim opiniom i decyzjom
  • chcieli za Tobą podążać 
Prawdziwy lider, czyli jaki?

Co czyni wielkich przywódców inspirującymi? Z jakiego powodu jednych szefów uznajemy za świetnych, a innych za zupełnie przeciętnych? Dlaczego tylko niektórych mówców odbieramy jako autentycznych i przekonywających? Wielkich przywódców, świetnych szefów i przekonywających mówców łączy kilka cech: wszyscy ci ludzie są pewni siebie i działają ze spokojem nawet wtedy, gdy pozostają pod presją. Wiedzą, co robić w trudnych sytuacjach, i dają przykład innym. Komunikują się elokwentnie, jasno i precyzyjnie. Innymi słowy, każdego z nich można określić mianem prawdziwego lidera. Takiego, po którym od razu widać, że potrafi wywierać wpływ.

Executive presence, z angielskiego prezencja przywódcza, jest właśnie tym czymś, co pozwala porywać za sobą ludzi, przemawiać do nich, inspirować ich i sprawiać, by podążali za przywódcą pełni spokoju i zaufania. Nie ma znaczenia, kim jesteś ― politykiem, dyrektorem szkoły, właścicielem firmy, menedżerem w prywatnej firmie, wykładowcą na uczelni lub wschodzącą gwiazdą show-biznesu ― jeśli jednym z Twoich naczelnych zawodowych zadań jest liderowanie, musisz przede wszystkim nauczyć się intencjonalnie kształtować swój wizerunek.

Na stronach tej książki znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak to skutecznie zrobić.

Dr Michał Chmielecki jest ekspertem w obszarze negocjacji strategicznych i międzynarodowych - praktykiem negocjowania i trenerem z kilkunastoletnim stażem. Szkoli klientów z Polski i zagranicy, sztuki negocjacji uczy zarówno klientów biznesowych, jak i przedstawicieli służb i sił specjalnych oraz oficerów wojska polskiego i amerykańskiego. Jest profesorem Społecznej Akademii Nauk, wykładowcą Clark University. Współpracował między innymi z Akademią Dyplomatyczną MSZ, Polskim Instytutem Spraw Międzynarodowych, Polskim Instytutem Dyplomacji, Europejską Akademią Dyplomacji oraz Krakowską Szkołą Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Wstęp

Rozdział 1. Czym jest executive presence (EP)
Rozdział 2. Lider, czyli mikrocelebryta
Rozdział 3. Executive presence jako niezbędny element rozwoju Twojej kariery
Rozdział 4. Jak sprawdzić, jaką obecnie masz EP?
Rozdział 5. Co chciałbyś, by mówiła o Tobie Twoja EP?

I. Zrozum wartości, które są dla Ciebie ważne
II. Eksploracja tego, kim aktualnie jesteś
III. Twoje mocne i słabe strony
IV. Określ, co czyni Cię wyjątkowym

OBSZAR I. CHARAKTER, WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI

Rozdział 6. Autentyczność i wzbudzanie zaufania
Rozdział 7. Charakter, uczciwość i integralność
Rozdział 8. Umiejętne korzystanie z władzy
Rozdział 9. Wiedza, umiejętności i doświadczenie
Rozdział 10. Charyzma i optymizm
Rozdział 11. Empatia i troska o innych
Rozdział 12. Pokora

OBSZAR II. KOMUNIKACJA I ZACHOWANIE

Rozdział 13. Pewność siebie i asertywność
Rozdział 14. Umiejętność budowania relacji i tworzenie kapitału społecznego
14.1. Inwestowanie w kapitał społeczny i relacje w skomplikowanych czasach
14.2. Budowanie relacji poprzez zadawanie pytań
14.3. Budowanie relacji przez dobre słuchanie
14.4. Jak defensywność zabija Twoje relacje
14.5. Uniwersalne zasady budowania dobrych relacji
Rozdział 15. Język, perswazja i wywieranie wpływu
15.1. Model 7i - jak wywierać wpływ na swój zespół
15.2. Uniwersalne zasady wywierania wpływu i zjednywania sobie ludzi
15.3. Język w służbie perswazji
Rozdział 16. Mowa ciała
Rozdział 17. Zarządzanie konfliktem
Rozdział 18. Inkluzywność
Rozdział 19. Sprzedawanie wizji i inspirowanie innych
Rozdział 20. Poziom osobistej energii

OBSZAR III. WYGLĄD I STYL

Rozdział 21. Wygląd zewnętrzny, ubrania i akcesoria
Rozdział 22. Jak zarządzać executive presence?
22.1. Jak efektywnie i strategicznie udzielać się na spotkaniach, by skutecznie budować executive presence?
22.2. Jakie działania negatywnie wpływają na Twój wizerunek?
22.3. Gra o tron - czyli jak pływać z rekinami
Zakończenie


256 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022