ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 59.89 56,90   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TECHNIKI OBRONY CENY JAK SPRZEDAWAĆ SKUTECZNIE BEZ OBNIŻANIA CENY


KAWSZYN R. SZARAN A.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2022, wydanie II

cena netto: 59.89 Twoja cena  56,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Techniki obrony ceny

Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny


„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” – to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę!

Tradycyjnie etap obrony ceny pojmuje się jako moment obiekcji, w którym klient mówi do sprzedającego: „Ta cena jest za wysoka. Czy możemy coś z nią jeszcze zrobić?” lub też wprost: „To dla nas za drogo”. Jednak rzeczywista obrona ceny jest wpisana w cały proces sprzedaży. Na etapie badania potrzeb sprytny klient stara się wywrzeć wpływ na handlowca i na pytanie: „Co jest dla pana ważne?” odpowiada „cena”. Na etapie prezentacji oferty znów niepozornie, ale w sposób skuteczny handlowiec może obronić cenę. Jeśli umie wywołać pragnienie posiadania czy współpracy – schodzi ona na dalszy plan. Traci swoją ważność. Lecz jakich konkretnych technik użyć, aby obronić cenę i by klient przystał na naszą propozycję? Znajdziecie je w niniejszej książce.

To już drugie - uaktualnione i rozszerzone - wydanie Technik obrony ceny, które zawiera dużo nowego, skutecznego materiału. Roman Kawszyn i Adam Szaran porządkują w niej sprzedaż w taki sposób, by czytelnik widział, co się składa na obronę ceny, jak owa obrona przebiega i jak konkretnie tego dokonać. Prezentują też propozycje technik na każdy z etapów sprzedaży. Konkrety, schematy odpowiedzi, algorytmy lingwistyczne – to wszystko znajdziesz w tej książce, i dzięki nim będziesz wiedzieć jak właściwe reagować, gdy klient neguje cenę.

Roman Kawszyn

Handlowiec i menedżer działów sprzedaży, marketingu i szkoleń. Charyzmatyczny lider i mówca. Studiował we Włoszech. Szkolił m.in. w Polsce, USA i Niemczech. Współpracował z takimi firmami jak: Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi’s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ.

Autor i współautor pięciu książek (Pragnę, Techniki sprzedaży zdalnej, Pierwsze skrzypce, Motivazione, Shut up! Modelowe Badanie Potrzeb) oraz audio CD (Emocjonalna prezentacja oferty, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji, Storytelling, Prawda i charyzma, Strategie efektywności sprzedażowej). Współtwórca nowej kategorii rozwojowej na rynku szkoleń dla handlowców – Teach Art Spectacle®.

Adam Szaran

Menedżer sprzedaży i handlowiec w obszarze finansów i usług dla biznesu. Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Prowadził audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych, wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP. Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. Doradzał takim markom jak: Adidas, Reebok, Levi’s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo, prowadził też dla nich szkolenia.

Jego artykuły ukazują się w czasopismach „Nowa Sprzedaż” i „As Sprzedaży”. Autor i współautor wielu publikacji w formie audiobooków (m.in. Storytelling, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji) oraz bestsellerowych książek (Techniki sprzedaży zdalnej, Element twórczy i Shut up! Modelowe badanie potrzeb). Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners.

Techniki obrony ceny, czyli wstęp do wstępu 9
Wstęp, czyli o tym, dlaczego sprzedajesz 11

1 Badanie potrzeb, czyli początek obrony ceny 18
Aspekt ceny w badaniu potrzeb 29

2 Prezentacja oferty i jej wpływ na postrzeganie i obronę ceny 38
Zamiana potrzeby w pragnienie – algorytm sprzedaży w wyższej cenie 46
Cecha. Zaleta. Korzyść 47
A co, jeśli sprzedajesz do biznesu? (B2B) 52

3 Opinia klienta i jej brak 54

4 Za drogo! czyli czas na racjonalizację 60
Podstawowe błędy handlowców w odpowiedzi na obiekcje
cenowe, czyli najpierw, jak skutecznie nie jest 65
Aikido 70
Karate 78
Wrestling 82
Capoeira 86
Capoeira carioca 88
Krav maga 89
Tai chi 89

5 Straszą konkurencją? To się nie bój 94
Incepcja negatywna 95
Taktyczne wycofanie 102

6 Finalizacja 104

Zakończenie, czyli rozwijaj się! 121

124 strony, Format: 14.0x22.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022