ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRZESTAŃ WRESZCIE SPRZEDAWAĆ JAK ROZWINĄĆ KAŻDY BIZNES ZMIENIAJĄC TYLKO JEDNĄ RZECZ


LIPIŃSKI R.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2022, wydanie I

cena netto: 59.00 Twoja cena  56,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przestań wreszcie sprzedawać

Jak rozwinąć każdy biznes, zmieniając tylko jedną rzecz


Sprzedaż precyzyjnie dopracowana

Profesjonalnie traktowana sprzedaż nie powinna być postrzegana jak zbiór przypadkowych działań, prowadzonych z nadzieją na mniej lub bardziej prawdopodobny sukces. W fachowym ujęciu sprzedaż należy potraktować jak proces, który można rozpracować, poznać i dokładnie opisać. Właśnie takie podejście do sprzedaży reprezentuje Robert Lipiński, sprzedawca praktyk z wieloletnim stażem w zawodzie, a także doświadczony konsultant i wdrożeniowiec z pasją.

W książce wychodzi od tezy, że każdy sprzedawca dostarcza pewien "produkt". Produkuje mianowicie kontrakty na rozwiązywanie problemów klienta. Proces "produkcji" takiej umowy nie różni się co do zasady od wytwarzania czegoś tak materialnego jak samochód czy telewizor. I może zostać równie precyzyjnie opracowany i opisany ― by służyć jako zbiór konkretnych, praktycznych i powtarzalnych wytycznych dla wchodzącego na rynek lub pragnącego poprawić swoje osiągnięcia właściciela firmy, menedżera sprzedaży lub etatowego sprzedawcy.

Chcesz poznać ten proces? Chcesz przestać wreszcie sprzedawać, a zarazem zwiększyć swoją skuteczność i prognozować dochody z większą przewidywalnością?

Przed tobą fascynująca podróż w głąb skutecznej i efektywnej sprzedaży B2B!

PRZEDMOWA
OD AUTORA
PODZIĘKOWANIA
WPROWADZENIE

ROZDZIAŁ 1. Specjalizacja: sprzedawca

Wymarzony zawód?
Od pirata do rasowego sprzedawcy
Polowanie na zwierza
"Później"
Dwa zawody w jednym

ROZDZIAŁ 2. Sprzedaż jako proces (produkcji)

Czym jest proces?
Niczym w szklanej kuli
Proces a procedura
Proces efektywnej sprzedaży

ROZDZIAŁ 3. Zmiana paradygmatu

Poszukiwanie tego, co ukryte
Szef jest tylko jeden
Przywództwo
Gra w nieswoją grę
Ból a potrzeba
Tajemniczy wróg

ROZDZIAŁ 4. Inspiracje w sprzedaży

Inspirować innych
Droga ku nowszemu
Poszukiwanie świętego Graala

ROZDZIAŁ 5. Fakty i mity

Obserwacje otaczającego świata
Nowe ABC
Kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana
System wczesnego reagowania

ROZDZIAŁ 6. Budowanie zaufania

Relacje to za mało
Od kontroli do zaufania
Emocje w sprzedaży

ROZDZIAŁ 7. Prognoza pogody

Precyzja w przewidywaniu
Obiektywizacja sprzedaży
Pomocne narzędzia

ROZDZIAŁ 8. Przepis na efektywną sprzedaż

Formuła sprzedaży
Nieoczywista oczywistość
Lesson learned
Dubla nie będzie
Na żywo czy online?

ROZDZIAŁ 9. Pułapki, w które wpadamy

Sprzedawca pod ścianą
To nie ten moment
Co za dużo, to niezdrowo
Pamięć (nie)absolutna

ROZDZIAŁ 10. Jesteś tym, co robisz, więc do dzieła!

Wrogie standardy
Rzeczywistość boli
Produktywność i efektywność
Być swoim własnym szefem
Lokowanie produktu
Jak się nie dać botom

Dodatek A. Odporność na "odkrywanie" (Mike Bosworth)
Dodatek B. Ułatwianie procesu zakupowego klienta (Mike Bosworth)
Dodatek C. Integracja marketingu i sprzedaży (Mike Bosworth)

366 stron, Format: 15.0x22.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022