ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

STRATEGIA KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIACH


ORUBA N.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2022, wydanie I

cena netto: 59.00 Twoja cena  56,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategia komunikacji w social mediach


Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny.

By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.

WSTĘP

Rozdział 1. DOWIEDZ SIĘ, KIM JESTEŚ

CZYM JEST STRATEGIA KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIACH?
Po co nam ta strategia?
Co można osiągnąć dzięki strategii?
O czym należy pamiętać?

CZYM JEST CEL W KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIACH?
Jaki cel wybrać na początek?
Metoda SMART, czyli jak zdefiniować swój cel?
Do czego przyczyni się dobranie odpowiedniego celu?

TOŻSAMOŚĆ MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Dlaczego warto o nią zadbać?
Jak zbudować tożsamość marki?
Od czego zacząć? Jak stworzyć tożsamość marki, będąc "nowym" w mediach społecznościowych?
Czym jest "złoty krąg"?

ANALIZA SWOT W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Czym jest analiza SWOT w social mediach?
Analiza SWOT od kuchni, czyli z czym to się je

Rozdział 2. POZNAJ WSZYSTKICH DOOKOŁA

ANALIZA KONKURENCJI - NA CZYM POLEGA I JAK JĄ WYKONAĆ?
Czym jest analiza konkurencji i w czym nam pomoże?
Główny cel analizy konkurencji w mediach społecznościowych, czyli dlaczego warto ją przeprowadzić?
Narzędzia oraz techniki analizy konkurencji w mediach społecznościowych
Jak wykonać analizę konkurencji w social mediach krok po kroku?
Jak napisać raport z analizy konkurencji?
Narzędzia do analizy konkurencji w social mediach
Z jakich narzędzi można korzystać do analizy konkurencji w social mediach?

BUYER PERSONA - CZYM JEST I JAK MOŻNA JĄ WYKORZYSTAĆ W SOCIAL MEDIACH?
Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu Buyer Persony?
Jak stworzyć Buyer Personę?
Kilka kroków dzieli Cię od stworzenia Buyer Persony. Pozwól, że pokażę Ci, jak to zrobić
Jak wykorzystać Buyer Personę w social mediach?
O tym musisz pamiętać!
Jak pielęgnować kontakty w social mediach?

OKREŚLENIE GRUPY DOCELOWEJ W SOCIAL MEDIACH
Jak zdefiniować grupę docelową?
Jak stworzyć grupę docelową w social mediach?
Jak pielęgnować kontakty w grupie docelowej?
Jak Twoja firma może wykorzystać grupę docelową w mediach społecznościowych?

Rozdział 3. ZNAJDŹ SWOJE MIEJSCE

DOPASUJ PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY DO SWOJEGO BIZNESU
Facebook - lider sieci osobistych

JĘZYK KOMUNIKACJI - JAK GO STWORZYĆ I DLACZEGO JEST TAK WAŻNY?
Czym jest język komunikacji?
Dlaczego język komunikacji jest tak ważny?
Na co zwrócić uwagę?
Jak stworzyć i pokazać w social mediach język komunikacji?
Przeprowadź analizę obecnego języka komunikacji
Określ swoją grupę docelową i Buyer Personę
Zweryfikuj swój ton
Kiedy już stworzysz swój język komunikacji, pamiętaj o jego nieustannej weryfikacji i aktualizacji
Dlaczego warto prowadzić komunikację w social mediach w różnych językach?

TWORZENIE TREŚCI W SOCIAL MEDIACH
Jak tworzyć dobre treści w social mediach?
O czym pamiętać, tworząc treści w social mediach?
Czy warto korzystać z firmy zewnętrznej do tworzenia treści w social mediach?

PRZEGLĄD NAJPOPULARNIEJSZYCH FORMATÓW
Treści pisane - czyli artykuły, poradniki, blogi itp.
E-booki - czyli elektroniczne książki
Odnośniki do treści zewnętrznych - czyli tzw. linki
Zdjęcia - czyli treść w formie obrazu
Filmy wideo - czyli obrazki w ruchu
Stories - czyli krótkie relacje
Filmy na żywo - czyli transmisje livestreamingowe

DZIAŁANIA SPONTANICZNE I NIEPLANOWANE
Czym jest RTM?
Jak działa RTM?
O czym musisz pamiętać, stosując marketing w czasie rzeczywistym?
Czym są treści viralowe?
Czym tak naprawdę są virale?
Jakie treści mają szansę stać się viralem?
Przepis na viral w kilku krokach

Rozdział 4. ZACZNIJ TWORZYĆ

BUDŻET W SOCIAL MEDIACH
Dlaczego warto mieć określony budżet na media społecznościowe?
Co warto wiedzieć o budżecie w social mediach?
Co powinien zawierać budżet w social mediach?
Rodzaje budżetu, czyli o tym, jak zarządzać budżetem w firmie
Jakie elementy składają się na budżet?

HARMONOGRAM PUBLIKACJI
Czym jest harmonogram publikacji?
Podstawowe elementy harmonogramu publikacji, czyli co powinien zawierać Twój kalendarz
Dlaczego warto prowadzić harmonogram publikacji?
Jakich narzędzi warto używać?
Jak stworzyć harmonogram publikacji?

UZUPEŁNIENIE STRATEGII O REKLAMY
Czym są reklamy płatne w social mediach?
Dlaczego warto inwestować w płatne reklamy w mediach społecznościowych?
Na co zwrócić uwagę, wdrażając płatne reklamy w social mediach?
Dostosuj strategię płatnych reklam do platformy

POMIAR EFEKTYWNOŚCI
Gdzie śledzić wskaźniki efektywności?
Mierzenie współczynników efektywności w mediach społecznościowych - o czym warto wiedzieć?
Jak mierzyć współczynniki efektywności?
Nowe funkcje, zmiany w polityce prywatności czy aktualizacje algorytmów - czyli jak ewolucja social mediów wpływa na pomiar efektywności kampanii marketingowych?

Rozdział 5. DBAJ O RELACJE

JAK TWORZYĆ I PIELĘGNOWAĆ RELACJE Z AMBASADORAMI MARKI W SOCIAL MEDIACH?
Gdzie szukać ambasadorów marki?
Ambasadorów marki możesz znaleźć wśród społeczności na portalu społecznościowym
Ambasador marki może się również skrywać wśród dotychczasowych klientów
Ambasador marki może być Twoim partnerem biznesowym
Ambasadorzy marki wśród pracowników Twojej firmy? Tak, tam również możesz znaleźć dobrych kandydatów!
Ambasador marki wśród influencerów?
Dlaczego warto budować relacje z ambasadorami marki?
Na co zwrócić uwagę przy dobieraniu ambasadorów marki?

WSPÓŁPRACA Z INFLUENCERAMI W SOCIAL MEDIACH
Dlaczego warto podjąć współpracę z influencerem?
Gdzie i jak szukać influencerów?
Na co zwrócić uwagę przy wyborze influencera w marketingu w social mediach?
Jak zbudować dobrą relację z influencerem?
Jakie cele można realizować we współpracy z influencerami?

JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO KRYZYSU W SOCIAL MEDIACH?
Przezorny zawsze ubezpieczony - czyli etap przygotowawczy
Jest akcja, musi być reakcja - czyli prowadzenie kryzysu w social mediach
Mądry Polak po szkodzie, czyli działania pokryzysowe

DLACZEGO WARTO KORZYSTAĆ Z NARZĘDZI DO MONITOROWANIA SOCIAL MEDIÓW?
Dlaczego warto wprowadzić monitoring mediów społecznościowych?
Korzyści płynące z monitorowania mediów społecznościowych
Z jakich narzędzi warto korzystać do monitoringu social mediów?

ZAKOŃCZENIE

224 strony, Format: 14.0x20.8cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022