Publikacja „Zarządzanie dokumentacją w sektorze publicznym. Wzory i porady
dotyczące obiegu dokumentów” to praktyczny poradnik, który pozwoli Państwu
sprawnie zarządzać dokumentacją jednostki sektora publicznego. Zawiera uporządkowany
wzór wskazówek od momentu wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej po proces niszczenia zbędnych
archiwaliów.
Nasza publikacja ułatwi Państwu znalezienie odpowiedzi na następujące pytania:
- W jaki sposób przebiega prawidłowo obieg dokumentów w jednostce?
- Czym są klauzule „ściśle tajne”, „tajne”, „poufne” i kiedy je nadajemy?
- Jak powielać dokumentację?
- Jaki jest tryb przekazywania i przewożenia dokumentów niejawnych?
- i wiele innych.
Książka zawiera m.in. następujące wzory dokumentów:
- Przykład instrukcji kancelaryjnej
- Formularze poleceń dla:
- Wójta
- Burmistrza
- Prezydenta miasta
- Dziennik korespondencji
- Pełnomocnictwo pocztowe
- Nadawanie klauzuli tajności
Do publikacji dołączyliśmy także płytę CD, na której znajdą Państwo
elektroniczną wersję wszystkich wzorów. Ułatwią one Państwu szybkie przygotowywanie
niezbędnej w danej chwili dokumentacji.
172 strony, oprawa miękka