ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 23.50 22,33   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MEDIA LOKALNE A DEMOKRACJA LOKALNA


RED. CHŁOPECKI J.

wydawnictwo: WSIIZ , rok wydania 2005, wydanie I

cena netto: 23.50 Twoja cena  22,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Stosunki zachodzące między mediami lokalnymi a lokalna władzą i mieszkańcami powiatu czy gminy należą do podstawowych relacji społecznych. Książka ta jest próbą przedyskutowania kwestii owych relacji. Autorzy poświęcają szczególną uwagę : wpływowi mediów lokalnych na kształt stosunków między władzą a obywatelami w społeczności lokalnej, roli mediów lokalnych w kształtowaniu aktywności obywatelskiej, relacji między dziennikarzami a przedstawicielami władz lokalnych oraz związkowi wolności słowa i niezależności dziennikarza w mediach lokalnych z jego odpowiedzialnością wynikającą z roli, jaką pełni.


164 strony , oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022