|
MEDIA LOKALNE A DEMOKRACJA LOKALNA
RED. CHŁOPECKI J. wydawnictwo: WSIIZ , rok wydania 2005, wydanie I cena netto: 23.50 Twoja cena 22,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Stosunki zachodzące między mediami lokalnymi a lokalna władzą i mieszkańcami
powiatu czy gminy należą do podstawowych relacji społecznych. Książka ta jest próbą
przedyskutowania kwestii owych relacji. Autorzy poświęcają szczególną uwagę :
wpływowi mediów lokalnych na kształt stosunków między władzą a obywatelami w
społeczności lokalnej, roli mediów lokalnych w kształtowaniu aktywności
obywatelskiej, relacji między dziennikarzami a przedstawicielami władz lokalnych oraz
związkowi wolności słowa i niezależności dziennikarza w mediach lokalnych z jego
odpowiedzialnością wynikającą z roli, jaką pełni.
164 strony , oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|