Celem niniejszej publikacji jest przybliżenie czytelnikowi inicjatyw
rządowych zmierzających do poprawy stanu brytyjskiego sektora publicznego.
Wstęp
Rozdział I Sektor publiczny - zło konieczne?
Ułomność natury ludzkiej
Niedoskonałości wolnego rynku
Sektor publiczny jako antidotum na niedoskonałości mechanizmów wolnego rynku.
Rozdział II Niekończąca się opowieść - historia reform brytyjskiego
sektora publicznego
Powojenny porządek
Nagły zwrot
Nowa Lewica - Nowa Nadzieja
Rozdział III Własność prywatna versus własność publiczna
Nowe spojrzenie na starą debatę
Po pierwsze pragmatyzm
Po drugie efekty
Po trzecie przywództwo
Alternatywne formy własności
Rozdział IV Relacje pomiędzy producentami, a konsumentami usług publicznych
Bliżej obywatela
Obustronna inkluzja
Petent nasz Pan!
Rozdział V Odpowiedzialność i wiarygodność sektora publicznego w procesie
modernizacji
Faza Pierwsza - Wprowadzanie innowacji
Faza Druga - Zarządzanie innowacjami
Rozdział VI Przywództwo organizacyjne
Długoterminowe planowanie t definiowanie zadań w instytucjach publicznych
Osobiste zaangażowanie
Praca zespołowa
Konkluzje
Bibliografia
130 stron, A5, oprawa miękka