ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PUBLIC RELATIONS W ZARZĄDZANIU SYTUACJAMI KRYZYSOWYMI ORGANIZACJI


KACZMAREK-ŚLIWIŃSKA M.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 63.80 Twoja cena  60,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji

Sztuka komunikowania się


Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne.

Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą.

W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.


Wykaz skrótów
Wstęp

Rozdział 1. Public relations jako sfera działań zarządczych organizacji
1.1. Public relations jako funkcja zarządzania
1.2. Wizerunek i reputacja
1.3. Problemy zarządzania kryzysowego

Rozdział 2. Specyfika sytuacji kryzysowych
2.1. Opinia publiczna i otoczenie organizacji
2.2. Cechy sytuacji kryzysowych
2.3. Typy sytuacji kryzysowych
2.4. Fazy sytuacji kryzysowych

Rozdział 3. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi organizacji
3.1. Planowanie działań zarządczych w sytuacjach kryzysowych
3.2. Sztab kryzysowy
3.3. Strategie zarządzania sytuacjami kryzysowymi
3.4. Działania "po sytuacji kryzysowej"

Rozdział 4. Komunikowanie się organizacji z otoczeniem podczas sytuacji kryzysowych
4.1. Zasady informowania w sytuacjach kryzysowych
4.2. Media relations
4.3. Formy i zasady współpracy organizacji z dziennikarzami

Rozdział 5. Rola badań w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi
5.1. Typologia badań na potrzeby zarządzania sytuacjami kryzysowymi organizacji
5.2. Metody badawcze przydatne w ZSK
5.3. Monitoring mediów

Zakończenie
Bibliografia
Spis przypadków sytuacji kryzysowych
Spis rysunków
Spis fotografii
Spis tabel
Indeks osób


268 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022