|
PUBLIC RELATIONS W ZARZĄDZANIU SYTUACJAMI KRYZYSOWYMI ORGANIZACJI
KACZMAREK-ŚLIWIŃSKA M. wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2015, wydanie I cena netto: 63.80 Twoja cena 60,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji
Sztuka komunikowania się
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na
poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów instytucjonalnych
lub też wykorzystując tzw. media własne.
Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i
zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą.
W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem
potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i
bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji
tzw. zapośredniczonej przez komputer.
Wykaz skrótów
Wstęp
Rozdział 1. Public relations jako sfera działań zarządczych organizacji
1.1. Public relations jako funkcja zarządzania
1.2. Wizerunek i reputacja
1.3. Problemy zarządzania kryzysowego
Rozdział 2. Specyfika sytuacji kryzysowych
2.1. Opinia publiczna i otoczenie organizacji
2.2. Cechy sytuacji kryzysowych
2.3. Typy sytuacji kryzysowych
2.4. Fazy sytuacji kryzysowych
Rozdział 3. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi organizacji
3.1. Planowanie działań zarządczych w sytuacjach kryzysowych
3.2. Sztab kryzysowy
3.3. Strategie zarządzania sytuacjami kryzysowymi
3.4. Działania "po sytuacji kryzysowej"
Rozdział 4. Komunikowanie się organizacji z otoczeniem podczas sytuacji
kryzysowych
4.1. Zasady informowania w sytuacjach kryzysowych
4.2. Media relations
4.3. Formy i zasady współpracy organizacji z dziennikarzami
Rozdział 5. Rola badań w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi
5.1. Typologia badań na potrzeby zarządzania sytuacjami kryzysowymi organizacji
5.2. Metody badawcze przydatne w ZSK
5.3. Monitoring mediów
Zakończenie
Bibliografia
Spis przypadków sytuacji kryzysowych
Spis rysunków
Spis fotografii
Spis tabel
Indeks osób
268 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|