ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 38.50 36,58   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

RIPOSTA I HUMOR W WYSTĄPIENIU PUBLICZNYM


STĄCZEK M.

wydawnictwo: EDISONTEAM , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 38.50 Twoja cena  36,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Riposta i humor w wystąpieniu publicznym


Podczas lektury książki „Riposta i humor w wystąpieniu publicznym” pewnie nie raz otrzesz łzy, z rozbawieniem czytając inteligentne i dowcipne wypowiedzi znanych mówców. Czasami będziesz mile zaskoczony błyskotliwością przytaczanych ripost.

Cóż, trudno oprzeć się wrażeniu, że opisywany tu sposób prezentacji to bardzo pożądana forma dialogu ze słuchaczem, a książka dowodzi jednego – wypowiedź publiczną można prowadzić lekko i intrygująco.

Marek Stączek pokazuje, jak nasze wypowiedzi można zmienić z tych nudnych we frapujące, z przewidywalnych w ciekawe i ambitne, wcale nie tracąc na merytorycznej stronie przekazu.

Humor jest tu przedstawiony jako niepowtarzalny sposób komunikacji z publicznością, żart – jako skuteczna forma na dotarcie do oponentów, a anegdota – jako możliwość odkrycia sedna i wyrażenia sedna.


Zamiast wstępu. Hermeneutyczny klucz i dwa ważne pytania

Część pierwsza. Sztuka riposty w wystąpieniu

1. Cechy riposty
2. Czy można nauczyć się ripostowania?
3. Czy stosowanie riposty nie jest ryzykowne?

Część druga. Poczucie humoru w wystąpieniu publicznym

1. Wprowadzenie
2. Klasyfikacja poczucia humoru
3. Siedem korzyści z użycia poczucia humoru
3.1. Wizerunek mówcy - jak odbierany jest mówca, który ma poczucie humoru?
3.2. Sposób na zaprezentowanie trudnego/skomplikowanego tematu - jak poczucie humoru pomaga prezentować "nudne" zagadnienia?
3.3. Uwaga słuchaczy - jak poczucie humoru stymuluje zaangażowanie publiczności?
3.4. Lekka formuła wystąpienia - jak poczucie humoru odciąża przekaz?
3.5. Tworzenie wiernej publiczności - jak przez humor budujemy lojalność słuchaczy?
3.6. Strategia na skuteczne propagowanie prezentowanych treści - jak poczucie humoru zastąpi ci braki w budżecie?
3.7. Doświadczenie wyjątkowości chwili - jak poczucie humoru pomaga mówcy w stworzeniu niepowtarzalnego przesłania, które zapadnie w pamięć?
4. Jak pracować nad jakością poczucia humoru w wystąpieniach - dygresja o Abrahamie Lincolnie
5. Moje obserwacje na temat przygotowywania wystąpień, rzecz o działaniu pewnego skanera
6. Kim jest człowiek, który ma poczucie humoru?
7. Dwie ważne wskazówki dotyczące poczucia humoru
7.1. Wskazówka pierwsza. Humor jako postawa przyjmowana względem otaczającej nas rzeczywistości, czyli refleksja trzciny myślącej kołysanej na wietrze
7.2. Wskazówka druga. Humor jako specyficzna forma komunikacji, czyli o wspólnocie tych, którzy wiedzą, że jest straszno i śmieszno


118 stron, Format: 15.0x21.0cm, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022