ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MAŁA KSIĘGA PROGRAMOWANIA OBIEKTOWEGO


LEDGARD H.F.

wydawnictwo: WNT , rok wydania 1998, wydanie I

cena netto: 25.50 Twoja cena  24,23 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mała księga programowania obiektowego

Na podstawie książki napisanej z Michaelem Marcottym


Autor w prosty i przystępny sposób wprowadza pojęcia związane z programowaniem obiektowym.

Rozpoczyna od podstawowych zasad programowania, stopniowo przechodząc do omówienia istoty programowania obiektowego. Wyjaśnia m.in. takie pojęcia, jak: typ, typ pierwotny i złożony, konwersja typu, typy jako abstrakcje, pakiety i moduły, ukrycie informacji, obiekt, klasa, metoda, dziedziczenie, polimorfizm.

Każde nowe pojęcie zilustrowano przykładami, a do każdego rozdziału są dołączone ćwiczenia i literatura uzupełniająca.

Na końcu zamieszczono słowniczek omawianych terminów.

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków informatycznych, dla osób uczęszczających do informatycznych szkół policealnych, dla słuchaczy informatycznych studiów podyplomowych, a także dla ambitnych uczniów szkół średnich.


Rozdział 1. Wprowadzenie

Rozdział 2. Typy
2.1. Minijęzyk Typ
2.2. Znaczenie typu
2.3. Typy podstawowe
2.4. Typy złożone
2.5. Sprawdzanie zgodności typów
Lektura uzupełniająca
Ćwiczenia

Rozdział 3. Definicje nowych typów
3.1. Minijęzyk Typdef
3.2. Definicje typów
3.3. Operatory definiowane przez użytkownika
3.4. Uwaga o języku Pascal
Lektura uzupełniająca
Ćwiczenia

Rozdział 4. Pakiety i moduły
4.1. Minijęzyk Moduły
4.2. Pakiety i moduły
4.3. Enkapsulacja i abstrakcja
4.4. Ukrywanie informacji
4.5. Oddzielna kompilacja
4.6. Języki Modula-2 oraz Ada
Lektura uzupełniająca
Ćwiczenia

Rozdział 5. Obiekty i abstrakcyjne typy danych
5.1. Minijezyk Obiekty
5.2. Obiekty pełne
5.3. Abstrakcyjne typy danych
5.4. Język Turbo Pascal
Lektura uzupełniająca
Ćwiczenia
Rozdział 6. Klasy
6.1. Minijezyk Klasy
6.2. Więcej o obiektach
6.3. Języki Smalltalk i Eiffel
Lektura uzupełniająca
Ćwiczenia

Rozdział 7. Dziedziczenie
7.1. Minijezyk Dziedziczenie
7.2. Dziedziczenie
7.3. Poliformizm
7.4. Języki C++ / oraz Ada 95
Lektura uzupełniająca
Ćwiczenia

Rozdział 8. Programowanie obiektowe
8.1. Co to jest „obiekt"?
8.2. Różnorodność obiektów
8.3. Zastrzeżenia co do programowania obiektowego
8.4. Program Błyskawica

Dodatek A. Ćwiczenia ogólne
Dodatek B. Kod źródłowy dla programu Błyskawica w języku C++
Dodatek C. Słowniczek
Literatura
Skorowidz


160 stron, Format: 16.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022