ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

CELEBRYTYZACJA POLITYKI W STANACH ZJEDNOCZONYCH


GRABARCZUK A.

wydawnictwo: KATEDRA , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych


"Książka Andrzeja Grabarczuka sytuuje się na przecięciu kilku dyscyplin: kulturoznawstwa, medioznawstwa oraz politologii (ujmującej zjawiska marketingu politycznego).

Jej tematem są zaś wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, a więc wydarzenie szczególne w świecie globalnej polityki, ogniskujące nie tylko uwagę Amerykanów, ale, można powiedzieć bez wielkiej przesady, całego świata. Wraz z autorem śledzić możemy – analizując dyskursy wyborcze w polskich mediach – jak polityka staje się częścią świata popkultury i jak gwiazdy show biznesu wkraczają w świat polityki. W planie ogólniejszym więc jest to książka o przemianach życia publicznego, które zdaje się brać ostateczny rozbrat z ideałami klasycznie pojmowanej polityki i zastępować mężów stanu celebrytami niemalże zamieszkującymi telewizyjne studia. Jest to więc lektura z pewnością skłaniająca do refleksji, a być może też napisana ku przestrodze".

Prof. Mariusz Czubaj


Wprowadzenie

ROZDZIAŁ 1
Kultura celebrytów - przeszłość i teraźniejszość

ROZDZIAŁ 2
Celebrytyzacja i podobne tendencje w komunikowaniu politycznym

ROZDZIAŁ 3
Obraz Stanów Zjednoczonych w polskim piśmiennictwie

ROZDZIAŁ 4
Aperitif, czyli wprowadzenie do badania

ROZDZIAŁ 5
Amerykańscy celebryci w wybranych polskich mediach - analiza zawartości

Quo vadis, polityko?

Bibliografia
Indeks nazwisk


353 strony, Format: 12.0x19.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022