ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SŁOWNIK TERMINOLOGII MARKETINGOWEJ ANGIELSKO-POLSKI POLSKO-ANGIELSKI


KOZIERKIEWICZ R.

wydawnictwo: C.H.BECK , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 107.00 Twoja cena  101,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Angielsko-polski i polsko-angielski Słownik terminologii marketingowej zawiera ponad 20000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację koncepcji marketingowych, ustalenie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów i usług, kanały komunikowania się i zachowanie konsumentów oraz ogólne terminy biznesowe. Niniejszy słownik jest niezbędny zarówno dla właścicieli małych firm, jak i menadżerów dużych korporacji, dyrektorów ds. sprzedaży, fachowców od marketingu i produkcji, studentów na kierunkach biznesowych, analityków środków przekazu i konsumentów pragnących szerzej zrozumieć marketing.

Roman Kozierkiewicz - absolwent SGPiS (obecnie SGH), stypendysta Delhi School of Economics, doradca w firmie International Development Group w Waszyngtonie, tłumacz i autor słowników terminologii gospodarczej oraz artykułów z zakresu finansów i handlu zagranicznego.

426 stron, A5, twarda oprawa


Dictionary of Marketing Terms provides more that 20000 entries covering planning and executing the marketing conceptions, pricing, promotion and distribution of ideas, goods and services, communication channels and consumer behavior as well as general business terms. This Dictionary is indispensable both for small business owners and managers of large corporations, sales managers, marketing and production professionals, business students, media analysts and consumers seeking an inside understanding of marketing.

Roman Kozierkiewicz - graduate from Central School of Planning and Statistics (presently the Warsaw School of Economics), scholarship holder of the Delhi School of Economics, advisor to the International Development Group in Washington, translator and author of economic terminology dictionaries and articles on finance and foreign trade.

426 pages, A5, hardcover

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022