Angielsko-polski i polsko-angielski Słownik terminologii marketingowej zawiera
ponad 20000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację koncepcji marketingowych,
ustalenie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów i usług, kanały komunikowania się
i zachowanie konsumentów oraz ogólne terminy biznesowe. Niniejszy słownik jest
niezbędny zarówno dla właścicieli małych firm, jak i menadżerów dużych korporacji,
dyrektorów ds. sprzedaży, fachowców od marketingu i produkcji, studentów na kierunkach
biznesowych, analityków środków przekazu i konsumentów pragnących szerzej zrozumieć
marketing.
Roman Kozierkiewicz - absolwent SGPiS (obecnie
SGH), stypendysta Delhi School of Economics, doradca w firmie International Development
Group w Waszyngtonie, tłumacz i autor słowników terminologii gospodarczej oraz
artykułów z zakresu finansów i handlu zagranicznego.
426 stron, A5, twarda oprawa
Dictionary of Marketing Terms provides more that 20000 entries covering planning
and executing the marketing conceptions, pricing, promotion and distribution of ideas,
goods and services, communication channels and consumer behavior as well as general
business terms. This Dictionary is indispensable both for small business owners and
managers of large corporations, sales managers, marketing and production professionals,
business students, media analysts and consumers seeking an inside understanding of
marketing.
Roman Kozierkiewicz - graduate from Central School of Planning and
Statistics (presently the Warsaw School of Economics), scholarship holder of the Delhi
School of Economics, advisor to the International Development Group in Washington,
translator and author of economic terminology dictionaries and articles on finance and
foreign trade.
426 pages, A5, hardcover