Słownik zawiera ok. 50 000 terminów i zwrotów używanych w takich
dziedzinach, jak: handel międzynarodowy, stosunki gospodarcze, marketing, promocja,
reklama, finanse, rozliczenia międzynarodowe, transport, spedycja, prawo międzynarodowe,
ubezpieczenia, obrót giełdowy, organizacje międzynarodowe, w tym również wyrażenia i
zwroty ze słownictwa ogólnego, stosowane zwłaszcza w trakcie negocjacji, zawierania
transakcji czy podpisywania kontraktów.
Obejmuje ponadto terminy związane z organizacja i technika handlu w ramach Unii
Europejskiej, rozliczeniami finansowymi i dokumentami obowiązującymi w obrocie między
jej członkami oraz z prawem unijnym, a także najważniejsze organizacje międzynarodowe.
W aneksie podano wykaz powszechnie stosowanych skrótów polskich i niemieckich.
Słownik adresowany jest do szerokiego kręgu odbiorców: uczniów, studentów,
lektorów, tłumaczy, kadry menedżerskiej i przedsiębiorców, którzy chcą efektywnie
współpracować z partnerami niemieckojęzycznymi oraz wszystkich zainteresowanych
rozszerzaniem zakresu słownictwa języka niemieckiego.
720 stron, A5, twarda oprawa