Leksykon biznesu jest pozycją porządkującą i precyzującą niełatwy język
biznesu, wzbogacającą ogólną wiedzę menedżerską o różne terminy ukształtowane,
jak i takie, które ostatecznego kształtu nabiorą dopiero z czasem- w konfrontacji z
rzeczywistością. Zawarte w nim hasła zostały opracowane w sposób prosty, zrozumiały,
dostosowany do potrzeb szerokiego kręgu odbiorców. Wszystkie hasła zostały
uzupełnione odpowiednikami w języku angielskim oraz obszernym słownikiem
angielsko- polskim- ułatwi to z pewnością korzystanie z literatury i słowników anglojęzycznych
poświęconym sprawom biznesu
Naszym zamierzeniem było stworzenie pozycji przystępnej, praktycznej, pozycji
służącej jako przewodnik po teorii biznesu dostosowanej do rzeczywistości, instrumentu
pomocnego w wykonywaniu i rozwiązywaniu problemów każdej organizacji z pożytkiem dla
jej ekonomiki i pracujących w niej ludzi, a także kształtowaniu nowego sposobu
myślenia polskiego świata biznesu, bardziej odpowiadającego nowym uwarunkowaniom i
wyzwaniom przyszłości.
592 strony, oprawa twarda