|
NIEOGRANICZONY SUKCES W SPRZEDAŻY
TRACY M. TRACY B. wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2014, wydanie I cena netto: 49.40 Twoja cena 46,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Nieograniczony sukces w sprzedaży
Jak sprzedawać więcej, niż kiedykolwiek mógłbyś sądzić, że to możliwe, w 12
prostych krokach
Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem twoich własnych celów
sprzedażowych i dochodowych. Trudne czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa,
sceptycznie nastawieni klienci… wybór wymówek jest szeroki. Ale zastanów się nad
następującym faktem: 20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent
sprzedaży, bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe wyniki w
zmiennym środowisku. Możesz do nich dołączyć, jeśli tylko opanujesz najlepsze
techniki sprzedaży!
Autorem książki jest uznany na całym świecie guru sprzedaży, którego osobista
historia „od pucybuta do milionera” motywuje sprzedawców do porzucenia chaotycznych
działań i skoncentrowania się na tym, co naprawdę działa.
Nieograniczony sukces w sprzedaży to biblia handlowca profesjonalisty
zawierająca najważniejsze i najprzydatniejsze informacje.
Brian Tracy, we współpracy z własnym synem, kierownikiem sprzedaży, Michaelem,
wyłożył tu fundamenty handlu w dzisiejszym skomplikowanym świecie, w którym
najważniejsze są relacje międzyludzkie.
Autorzy wskazują najlepsze praktyki zawodowców odnoszących największe sukcesy,
między innymi:
- siedem sposobów wykrycia (i uniknięcia) nierokującego powodzenia klienta,
- ćwiczenia umysłowe, które pozwalają przekształcić odrzucenie w iskrę
zainteresowania,
- jak połączyć sprzedaż relacyjną, konsultacyjną i edukacyjną,
- jakie jest najpotężniejsze pytanie, które można zadać klientowi,
- praktyczne wskazówki pozwalające ulepszyć prezentację i potroić sprzedaż,
- skuteczne narzędzie, które pozwala natychmiast zmienić obojętnych ludzi w klientów,
- co mówić, gdy klient narzeka na cenę,
- dlaczego „pomyślę o tym” oznacza w języku klienta „żegnam” i jak unikać
tych słów,
- 7 kluczowych technik, które odpowiedzialne są za 90 procent udanych transakcji,
- jak uzyskać powtórne zakupy w naszym „społeczeństwie rekomendacji”,
- prawdziwe powody, dla których klienci nie dokonują zakupu,
- strategie, które pozwolą przejść od działań o niskiej skuteczności do działań o
wysokiej skuteczności,
- jak podwoić ilość czasu spędzanego twarzą w twarz z obiecującymi klientami i jak
osiągać
z tego korzyści,
- i dużo, dużo więcej!
Pytania samooceny, przykładowe dialogi, przykłady pokazujące najlepsze praktyki
w działaniu, przydatne ćwiczenia oraz inspiracja, z której słynie Brian Tracy – to
wszystko sprawi, że z łatwością opanujesz bezcenne idee i techniki. Wszyscy wielcy
sprzedawcy zaczynali od samego dołu, nie dysponowali ani umiejętnościami, ani poczuciem
bezpieczeństwa. Doszli na szczyt nie dlatego, że stosowali jakieś „sztuczki” czy
„sekretne metody”, ale dzięki opanowaniu sprawdzonych umiejętności, które
zapewniają odpowiednią skuteczność i zarobki, o jakich zawsze marzyłeś.
Naucz się podstaw i ciesz się swoją drogą na szczyt.
BRIAN TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy
International, specjalizującej się w szkoleniach i rozwoju jednostek i organizacji. Jest
uznanym na całym świecie szkoleniowcem z zakresu sprzedaży – przeszkolił więcej
osób w większej liczbie branż i krajów niż jakikolwiek inny trener. Jest też autorem
55 bestsellerów, które przetłumaczono na 38 języków. Mieszka w Solana Beach w
Kalifornii.
MICHAEL TRACY jest wiceprezesem Działu Sprzedaży i Rozwoju Biznesu w
Analog Analytics, firmie działającej w branży SaaS (oprogramowanie jako usługa),
która w maju 2012 roku została zakupiona przez spółkę akcyjną Barclays. Wcześniej
założył internetową firmę marketingową i kierował grupami sprzedaży obwoźnej dla
takich firm jak AT&T i Verizon. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.
Wprowadzenie. Sprzedaż - nowa rzeczywistość
Rozdział 1. Psychologia sprzedaży
Rozdział 2. Osobiste planowanie sprzedaży - zostań szefem firmy Ja, SA
Rozdział 3. Pozyskiwanie nowych klientów
Rozdział 4. Sprzedaż relacyjna
Rozdział 5. Sprzedaż konsultacyjna
Rozdział 6. Właściwa identyfikacja potrzeb
Rozdział 7. Wpływanie na zachowanie klienta
Rozdział 8. Prowadzenie przekonujących prezentacji
Rozdział 9. Przełamywanie zastrzeżeń i wątpliwości
Rozdział 10. Zamykanie sprzedaży
Rozdział 11. Uzyskiwanie sprzedaży ponownej i poleceń
Rozdział 12. Zarządzanie czasem dla handlowców
Podsumowanie. Siedem sekretów sukcesu w sprzedaży
O autorach
264 stron, Format: 15.5x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|