|
STORYTELLING
STĄCZEK M. wydawnictwo: EDISONTEAM , rok wydania 2014, wydanie I cena netto: 66.00 Twoja cena 62,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Storytelling
„Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki stosowania
storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do
wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice, dodam, że używanie storytellingu na
spotkaniach sprzedaży wywołuje zdwojoną atencję, bardzo duże zaangażowanie i
zdecydowanie większą kreatywność uczestników”.
- Renata Filipek-Baryłowska, Dyrektor Sprzedaży, T-Mobile
Polska
„Sposób, w jaki czyta się tę książkę, jest prawie jak
bezpośrednie spotkanie z jej Autorem. Bawić i uczyć to bez wątpienia motto Marka
Stączka!”.
- Agnieszka Ferenc, Kierownik Zespołu Rozwoju Produktu
Reklamowego, Wirtualna Polska S.A.
„Ciekawa i intrygująca. Daje wiele do myślenia i praktyczne
rady, które warto stosować zarówno w wystąpieniach publicznych, jak również w życiu
prywatnym”.
- Mirosław Suszek, Chief Technology Officer, Netia S.A.
„Wciągająca, napisana ze swadą i polotem, w przystępny
sposób prezentująca koncepcję storytellingu oraz jej praktyczne zastosowania.
Zdecydowanie ‘must have’ w biblioteczce każdego managera praktyka. Gorąco
polecam!"
- Wojciech Masierek, District Manager, Bayer Sp. z o.o.
128 stron, Format: 17.0x22.5cm, oprawa twarda
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|