|
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ ZDYSCYPLINOWANA OD STARTUPU DO SUKCESU W 24 KROKACH
AULET B. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2014, wydanie I cena netto: 56.30 Twoja cena 53,49 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Przedsiębiorczość zdyscyplinowana
Od startupu do sukcesu w 24 krokach
Dobry pomysł na biznes to dopiero początek długiej drogi do sukcesu. Aby przekuć
ideę w praktykę, potrzebujesz pasji i umiejętności. Pasję na pewno już masz, teraz
pora na zdobycie kwalifikacji, które każdy zdyscyplinowany przedsiębiorca musi
posiadać, by odnieść sukces.
Ten praktyczny przewodnik pozwoli Ci spojrzeć kompleksowo na proces wprowadzania
produktu lub usługi na rynek.
Lista kolejnych kroków, które należy podjąć, nie tylko znacznie zwiększy Twoje
szanse na udany debiut, ale też pomoże wskazać umiejętności potrzebne całemu Twojemu
zespołowi — zwłaszcza w kluczowym, wczesnym okresie życia firmy.
Prezentowany tutaj model pozwoli nieustraszonym przedsiębiorcom (takim jak Ty!)
szybko i skutecznie wypracować najlepsze rozwiązania.
Czy jest to Twoje pierwsze czy kolejne przedsięwzięcie, w tej książce znajdziesz
narzędzia, które pomogą Ci stworzyć coś, co ludzie zechcą kupić i czego będą
potrzebować — a to zaprowadzi Cię prosto do finansowego sukcesu. Społeczeństwo
czeka, więc do roboty!
Bill Aulet jest dyrektorem zarządzającym Martin Trust Center przy
MIT Entrepreneurship, a także starszym wykładowcą w Sloan School of Management przy
MIT. Zanim podjął pracę na MIT, przez 25 lat gromadził doświadczenia biznesowe.
Najpierw pracował w IBM-ie, a potem powoływał do życia kolejne przedsiębiorstwa.
Stworzył i prowadził takie firmy, jak Cambridge Decision Dynamics oraz SensAble
Technologies. Pracuje na całym świecie z przedsiębiorcami, małymi i dużymi firmami
oraz rządami i promuje wśród swoich klientów ideę przedsiębiorczości opartej na
innowacjach.
Przedmowa (13)
Podziękowania (17)
Wprowadzenie (19)
24 KROKI, SZEŚĆ MOTYWÓW PRZEWODNICH (29)
Krok 0. Początek (33)
Krok 1. Segmentacja rynku (41)
Krok 2. Wybór przyczółka rynkowego (63)
Krok 3. Tworzenie profilu użytkownika końcowego (71)
Krok 4. Obliczanie rozmiarów całkowitego dostępnego rynku (TAM) w ramach
przyczółka rynkowego (81)
Krok 5. Zdefiniuj użytkownika modelowego na przyczółku rynkowym (93)
Krok 6. Analiza zastosowania produktu w pełnym cyklu życia (107)
Krok 7. Ogólna specyfikacja produktu (117)
Krok 8. Liczbowe ujęcie propozycji wartości (131)
Krok 9. Wskaż dziesięciu następnych klientów (141)
Krok 10. Zdefiniuj swoją podstawową kompetencję (151)
Krok 11. Opracuj wykres pozycji konkurencyjnej (163)
Krok 12. Opisz jednostkę decyzyjną klienta (173)
Krok 13. Mapa procesu pozyskiwania płacącego klienta (183)
Krok 14. Obliczanie rozmiarów całkowitego dostępnego rynku (TAM) dla rynków
rozwojowych (193)
Krok 15. Opracuj model biznesowy (199)
Krok 16. Ustal założenia polityki cenowej (213)
Krok 17. Oblicz wartość klienta w cyklu życia (LTV) (223)
Krok 18. Mapa procesu sprzedaży prowadzącego do pozyskania klienta
(239)
Krok 19. Oblicz koszt pozyskania klienta (COCA) (249)
Krok 20. Zdefiniuj podstawowe założenia (267)
Krok 21. Sprawdź swoje podstawowe założenia (273)
Krok 22. Zdefiniuj minimalnie satysfakcjonujący produkt biznesowy (MVBP)
(285)
Krok 23. Wykaż, że "pies zechce jeść karmę dla psów"
(295)
Krok 24. Opracuj plan produktu (305)
Posłowie (313)
Biznes to coś więcej niż 24 kroki (313)
Słowniczek (315)
O autorze (317)
320 stron, Format: 20.0x20.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|