ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 31.80 30,21   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKA MEDIA KOMUNIKACJA


BORKOWSKI I. STASIUK-KRAJEWSKA K.

wydawnictwo: WYD UN WROCŁAW , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 31.80 Twoja cena  30,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marka, media, komunikacja

Dziennikarstwo i Media 4.


W czwartym tomie „Dziennikarstwa i Mediów” opublikowano prace autorów reprezentujących różne ośrodki badawcze w Polsce, w tym także teksty pracowników naukowych Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz doktorantów przygotowujących swoje rozprawy pod okiem profesorów IDiKS.

Tom poświęcony został szerokiemu zagadnieniu wzajemnych relacji między marką, mediami i komunikacją.

Autorzy poruszają zagadnienia związane między innymi z komunikowaniem wizerunku, mechanizmami komunikacji, zarządzaniem kryzysem w sytuacji wyjątkowej, a także ze współczesnym dziennikarstwem, a zwłaszcza ze zmianami wynikającymi z ewolucji technologicznej.


Igor Borkowski, Karina Stasiuk-Krajewska, Wstęp

I. Marka

Dominik Lewiński, Snakeskin jacket. O medializacji gospodarki
Michał Ulidis, Wizerunek krajów Europy Wschodniej na przykładzie komunikacji reklamowej wybranych państw: Ukrainy oraz Rosji
Michał Grala, Branding miast
Michał Grech, Najlepsze uniwersytety na świecie w opinii mieszkańców Polski
Maurycy Graszewicz, Michał Ulidis, Motocykliści jako grupa komunikacyjna. Wizerunek wewnętrzny na podstawie badań empirycznych
Marek Gajda, Community relations w cieniu familoków. O organizowaniu społeczności lokalnej w perspektywie budowania relacji między instytucją a otoczeniem. Casus Programu Aktywności Lokalnej w kolonii Emma w Radlinie
Igor Borkowski, Zarządzanie sytuacją kryzysową w instytucjach konfesyjnych. Studium przypadku rzecznika prasowego
Dariusz Tworzydło, Public relations a media — konflikt interesów czy korzyści wynikające z synergii?

II. Media

Leszek Pułka, Księgarnia jako model świata. Exempla w kulturze polskiej i niemieckiej
Agnieszka Barczyk, Archiwum Telewizji Łódzkiej — na skrzyżowaniu kultury, techniki i komunikacji
Kamil Bałuk, „Do licha! Ileż tu informacji!”. Infografika jako gatunek dziennikarski
Marek Palczewski, Twitter — ponowoczesne źródło informacji
Kamila Sowińska, Obecność twórców pokolenia ’56 we współczesnej kulturze popularnej i mediach
Dawid Szkoła, Ścieżki nocy Stanisława Czycza i Anda

III. Komunikacja

Anita Filipczak-Białkowska, Zmiana punktu widzenia jako strategia perswazji w reklamie społecznej dotyczącej problemów dzieci (na przykładzie kampanii „Stop pedofilom!”, „Małe jest kruche”, „Dziecko w sieci” i „Dzieciństwo bez przemocy”)
Rafał Siekiera, Kreowanie medialnego obrazu świata przez narzucanie odbiorcy punktu widzenia nadawcy
Karina Stasiuk-Krajewska, O dyskursie, dyskursach i komunikacji (w kulturze popularnej)


264 strony, Format: 16.5x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022