|
BUDOWANIE RELACJI W FIRMIE
BACON T.R. - JAK STWORZYĆ ZAANGAŻOWANY I ZADOWOLONY ZESPÓŁ? wydawnictwo: GWP , rok wydania 2015, wydanie I cena netto: 43.80 Twoja cena 41,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Budowanie relacji w firmie
Jak stworzyć zaangażowany i zadowolony zespół?
Nie od dziś wiadomo, że silne relacje międzyludzkie opierają się przede wszystkim
na dobrej komunikacji. Nie inaczej jest w środowisku zawodowym. Atmosfera w miejscu pracy
często przekłada się na wyniki i wizerunek firmy. W szczególności relacja
przełożony – podwładny jest relacją skomplikowaną i trzeba nad nią pracować, aby
opierała się na wzajemnym szacunku, zaufaniu i wspólnym dążeniu do celu.
Pierwsze pytanie, jakie powinien zadać sobie dobry menedżer, może się
wydawać banalnie proste: „Czego potrzebują moi podwładni?”.
Okazuje się jednak, że potrzeby pracowników są przez przełożonych spychane
na dalszy plan, co według Terry’ego R. Bacona jest poważnym błędem.
Jego książka pomoże Ci zmienić swoje przyzwyczajenia dotyczące pracy z
grupą i stworzyć zespół, który będzie chciał razem działać na rzecz firmy.
Dzięki wskazówkom Bacona dowiesz się, co robić, aby stać się autorytetem i
partnerem dla podwładnych. Jeśli zmienisz swoje dotychczasowe nawyki i zastosujesz się
do jego rad, przekonasz się, o ile lżej pracuje się Tobie i Twoim pracownikom.
Siedem najważniejszych potrzeb:
• poczucie, że inni mi ufają
• poczucie rozwoju
• poczucie własnej wartości
• poczucie kompetencji i fachowości
• poczucie docenienia
• poczucie podekscytowania
• poczucie zaangażowania
Terry R. Bacon studiował biznes i zarządzanie w Wharton School, University of
Chicago, Stanford University i Harvard Business School. W latach 2007–2010 był co roku
wymieniany przez magazyn „Leadership Excellence” jako jeden ze stu najwybitniejszych
na świecie myślicieli w dziedzinie przywództwa. Jest wspólnikiem i naukowcem w
Korn/Ferry Institute, ośrodku badawczym Korn/Ferry International, firmy będącej
światowym liderem w dziedzinie badania talentów i zarządzania. Od ponad trzech dekad
współpracuje z organizacjami międzynarodowymi jako innowator, nauczyciel, trener i
konsultant w zakresie przywództwa, zarządzania, rozwoju przedsiębiorstw i
umiejętności interpersonalnych. W 1989 roku założył Lore International Institute,
prestiżową firmę koncentrującą się na rozwoju menadżerów szczebla wyższego,
która w 2008 roku została włączona do Korn/Ferry International.
224 strony, Format: 15.5x23.5cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- BUDOWANIE WIZERUNKU I RELACJI TYMOCHOWICZ P.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|