Kody QR zabijają małe kotki!
Jak zrazić klientów, zniechęcić
pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu
Fotokody na produktach, w gazetach, na samochodach. Szybkie wpisy na Twitterze. Teksty
naszpikowane hashtagami. Newslettery wysyłane coraz częściej do coraz większej grupy
odbiorców. Mobilne narzędzia marketingowe kuszą wszystkich właścicieli firm. Są
stosunkowo tanie, proste w użyciu i pozornie pozwalają na dotarcie do mnóstwa ludzi.
Szkoda tylko, że zamiast działać – wkurzają. A czasem nawet zabijają małe kotki!
Mobilny marketing ma ogromny potencjał. Problem w tym, że zepsuliśmy go, zanim
zdążyliśmy się o tym przekonać. Jest wykorzystywany nachalnie, błędnie i bez
opamiętania.
Nie zajdziesz daleko, jeśli będziesz robić właściwie kilka rzeczy, a
niewłaściwie całą resztę. Nie skanuj kodu QR, tylko sięgnij po tę książkę. To
pozycja obrazkowa dla tych, którzy tekstu mają już powyżej uszu. Dowiedz się, czego
nie należy robić, i przeczytaj kilka bystrych uwag na temat błędów, których możesz
uniknąć.
Nie pozwól, by Twoje decyzje zabijały małe kotki. Unikaj takich wpadek, jak:
wykorzystywanie kodów i QR innych kuszących, nowoczesnych technologii tylko
dlatego, że jest to możliwe, a nie dlatego, że przynosi to firmie korzyści;
zachowywanie się jak własny autoresponder;
obrażanie, lekceważenie i unikanie „nieznośnych” klientów;
próby czerpania zysków z katastrof i wydarzeń wstrząsających opinią publiczną
oraz stosowanie innych egoistycznych praktyk, znanych z mediów społecznościowych;
koncentrowanie się na przyszłości i zaniedbywanie teraźniejszości…
oraz inne przerażające błędy oceny.
Pozwól kotkom żyć!
Scott Stratten jest prezesem UnMarketing. Napisał wiele znakomitych
poradników biznesowych. Spójrz na tę książkę. To dziwny podręcznik obrazkowy —
zupełnie inny od czegokolwiek, co czytałeś do tej pory. A na dodatek: działa!
Forbes.com uznał Scotta Strattena za jedną z pięciu najbardziej wpływowych postaci
mediów społecznościowych na świecie.
Wprowadzenie
ROZDZIAŁ 1. Nie działają
ROZDZIAŁ 2. Nikt ich nie lubi
ROZDZIAŁ 3. Są egoistyczne
ROZDZIAŁ 4. Lepiej spędzić czas inaczej
Wnioski
200 stron, oprawa miękka