ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SEO MARKETING BĄDŹ WIDOCZNY W INTERNECIE


ANDRZEJCZYK A.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2022, wydanie I

cena netto: 59.90 Twoja cena  56,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

SEO marketing

Bądź widoczny w internecie


We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki.

A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online.

Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania!

Adrian Andrzejczyk - od 2009 roku zawodowo zajmuje się digital marketingiem. Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Pracował dla największych agencji marketingowych obsługując znane polskie marki. Zrealizował ponad 100 projektów z zakresu SEO, SEM i analityki. Jego kampanie były wyróżniane w ramach Google Premier Partner Awards. Prowadzi szkolenia na krakowskich uczelniach – WSEI i WSZiB. Jest certyfikowanym specjalistą Google Ads, Google Analytics i DoubleClick, posiadającym status partnera Google Ads. Prowadzi cykl szkoleń Performance Marketing Management na YouTube.

WSTĘP

1. POZYCJONOWANIE STRON JAKO ELEMENT KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W INTERNECIE

1.1. Pojęcie, cele i funkcje komunikacji marketingowej
1.1.1. Orientacja przedsiębiorstwa na rynek
1.1.2. Pojęcie komunikacji marketingowej
1.1.3. Funkcje komunikacji marketingowej
1.1.4. Cele komunikacji marketingowej
1.1.5. Modele sprzedaży
1.2. Istota komunikacji marketingowej w internecie
1.3. Narzędzia komunikacji marketingowej w internecie
1.3.1. Content marketing
1.3.2. Social media marketing
1.3.3. Performance marketing
1.3.4. Pozycjonowanie stron internetowych

2. KLUCZOWE CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA POZYCJE STRON W WYSZUKIWARCE

2.1. Strategia SEO
2.1.1. Cele pozycjonowania strony
2.1.2. Istota strategii komunikacji marketingowej
2.1.3. Słowa kluczowe
2.1.4. Parametry techniczne
2.2. Działania on-site
2.2.1. Budowanie witryn dla SEO
2.2.2. Pozycjonowanie techniczne
2.2.3. Rola marketingu treści
2.3. Działania off-site
2.3.1. Rola linków i linkowania
2.3.2. Wpływ linków z kanałów social mediów (social media marketing)
2.3.3. Spam SEO
2.4. Czynniki behawioralne w pozycjonowaniu stron
2.4.1. Metadane
2.4.2. UX/UI
2.4.3. Jakość witryny
2.4.4. Brand
2.5. Audyt SEO
2.5.1. Audyt strony internetowej
2.5.2. Analiza rynku i konkurencji
2.5.3. Analiza sukcesu

3. ZNACZENIE WYBRANYCH CZYNNIKÓW W POZYCJONOWANIU SERWISÓW W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ

3.1. Metoda badawcza
3.1.1. Środowisko badawcze
3.1.2. Wdrożenie narzędzi
3.1.3. Strategia pozycjonowania strony
3.2. Analiza wyników badań
3.2.1. Audyt stron
3.2.2. Pozycje serwisów w świetle wyników badań
3.3. Wnioski z badań
3.4. Wykorzystanie badań empirycznych
ZAKOŃCZENIE

BRIEF MARKETINGOWY
WYKAZ SKRÓTÓW
BIBLIOGRAFIA

232 strony, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022