|
SEO MARKETING BĄDŹ WIDOCZNY W INTERNECIE
ANDRZEJCZYK A. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2022, wydanie Icena netto: 59.90 Twoja cena 56,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka SEO marketing
Bądź
widoczny w internecie
We
współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko
hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić
zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z
dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo
nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie,
może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy,
która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline,
musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A
ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google -
szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent
przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami
musisz skupić swoje siły i środki.
A
skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine
optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony
internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat
działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika
dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter
teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po
najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online.
Poznaj wymogi wyszukiwarki
Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca
wyników wyszukiwania!
Adrian Andrzejczyk
- od 2009 roku zawodowo zajmuje się digital marketingiem. Absolwent
Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania i Uniwersytetu Ekonomicznego w
Krakowie. Pracował dla największych agencji marketingowych obsługując
znane polskie marki. Zrealizował ponad 100 projektów z
zakresu SEO, SEM i analityki. Jego kampanie były wyróżniane
w ramach Google Premier Partner Awards. Prowadzi szkolenia na
krakowskich uczelniach – WSEI i WSZiB. Jest certyfikowanym
specjalistą Google Ads, Google Analytics i DoubleClick, posiadającym
status partnera Google Ads. Prowadzi cykl szkoleń Performance Marketing
Management na YouTube.
WSTĘP
1. POZYCJONOWANIE
STRON JAKO ELEMENT KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W INTERNECIE
1.1. Pojęcie, cele i funkcje komunikacji marketingowej
1.1.1. Orientacja przedsiębiorstwa na rynek
1.1.2. Pojęcie komunikacji marketingowej
1.1.3. Funkcje komunikacji marketingowej
1.1.4. Cele komunikacji marketingowej
1.1.5. Modele sprzedaży
1.2. Istota komunikacji marketingowej w internecie
1.3. Narzędzia komunikacji marketingowej w internecie
1.3.1. Content marketing
1.3.2. Social media marketing
1.3.3. Performance marketing
1.3.4. Pozycjonowanie stron internetowych
2. KLUCZOWE
CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA POZYCJE STRON W WYSZUKIWARCE
2.1. Strategia SEO
2.1.1. Cele pozycjonowania strony
2.1.2. Istota strategii komunikacji marketingowej
2.1.3. Słowa kluczowe
2.1.4. Parametry techniczne
2.2. Działania on-site
2.2.1. Budowanie witryn dla SEO
2.2.2. Pozycjonowanie techniczne
2.2.3. Rola marketingu treści
2.3. Działania off-site
2.3.1. Rola linków i linkowania
2.3.2. Wpływ linków z kanałów social
mediów (social media marketing)
2.3.3. Spam SEO
2.4. Czynniki behawioralne w pozycjonowaniu stron
2.4.1. Metadane
2.4.2. UX/UI
2.4.3. Jakość witryny
2.4.4. Brand
2.5. Audyt SEO
2.5.1. Audyt strony internetowej
2.5.2. Analiza rynku i konkurencji
2.5.3. Analiza sukcesu
3. ZNACZENIE
WYBRANYCH CZYNNIKÓW W POZYCJONOWANIU SERWISÓW W
ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ
3.1. Metoda badawcza
3.1.1. Środowisko badawcze
3.1.2. Wdrożenie narzędzi
3.1.3. Strategia pozycjonowania strony
3.2. Analiza wyników badań
3.2.1. Audyt stron
3.2.2. Pozycje serwisów w świetle wyników badań
3.3. Wnioski z badań
3.4. Wykorzystanie badań empirycznych
ZAKOŃCZENIE
BRIEF MARKETINGOWY
WYKAZ SKRÓTÓW
BIBLIOGRAFIA
232
strony, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|