ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 57.00 54,15   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SPRZEDAŻOWE NAWYKI MIKRORÓŻNICE KTÓRE GENERUJĄ MAKROEFEKTY


MUZYCZYSZYN P.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2022, wydanie I

cena netto: 57.00 Twoja cena  54,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sprzedażowe nawyki

Mikroróżnice, które generują makroefekty


Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.

Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy!

Paweł Muzyczyszyn - praktyk z wieloletnim doświadczeniem w pracy w działach obsługi klienta i sprzedaży B2B i B2C, gdzie budował zespoły handlowców, którymi także zarządzał. Zaczynał od stanowiska handlowca, potem, jako menedżer, zarządzał obszarami sprzedażowymi w branży bankowej i IT. Na co dzień związany z firmą szkoleniową GROW OUTDOOR jako trener, coach, mentor i konsultant. Specjalizuje się w projektach rozwojowych dla handlowców i menedżerów sprzedaży, wykorzystuje przy tym autorską metodykę opartą na narzędziach outdoor. Jego artykuły publikowane są w magazynach branżowych: Nowa Sprzedaż, Personel i Zarządzanie, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży.

Wstęp

KSIĘGA I NAWYKÓW. Zacznij od przygotowania

NAWYK 1. Buduj sojusze
NAWYK 2. Pielęgnuj głód uczenia się
NAWYK 3. Historie kombatanckie, czyli zadbaj o swoje przekonania
NAWYK 4. Działaj konsekwentnie, czyli o syndromie upasionego kocura
NAWYK 5. Znajdź sobie mentora
NAWYK 6. Pracuj z kapownikiem, czyli Twój osobisty CRM
NAWYK 7. Zbuduj listę 100
NAWYK 8. Pracuj efektywnie, czyli jak mniej jeździć, a więcej sprzedawać
NAWYK 9. Działaj z planem, czyli magia poniedziałku
NAWYK 10. Zostań mistrzem branży
NAWYK 11. Stop prokrastynacji, czyli zjedz żaby małe i duże
NAWYK 12. Ucz się codziennie, czyli o wiedzy produktowej

KSIĘGA II NAWYKÓW. Zainicjuj kontakt i spotkanie z klientem

NAWYK 13. Pracuj z celami
NAWYK 14. Podziel klientów, czyli dlaczego w portfelu masz przegródki
NAWYK 15. Mailoza, czyli czego nie powinieneś robić, jeśli chcesz osiągnąć sukces sprzedażowy
NAWYK 16. Sianie, czyli obraz do zawieszenia na ścianie przed komputerem
NAWYK 17. Gorące miejsca, czyli pracuj tam, gdzie klienci chętniej kupują
NAWYK 18. Szanuj tradycje, czyli gdzie jest miejsce gospodarza
NAWYK 19. Tematy zakazane, czyli o tym lepiej nie rozmawiaj
NAWYK 20. Jedź na ryby, czyli o syndromie grubej ryby
NAWYK 21. Zacznijmy od nowa - odzyskiwanie utraconych klientów
NAWYK 22. Sprzedaż beztlenowa, czyli tego na pewno nie rób w rozmowie z klientem
NAWYK 23. Runą mury, czyli pokonaj barierę asystentki
NAWYK 24. Sprawiaj przyjemność, czyli o pracy z komplementem biznesowym
NAWYK 25. Magia Twojego głosu, czyli mów tak, aby Cię słuchano
NAWYK 26. Otwieraj spotkania na własnych zasadach
NAWYK 27. Pracuj z wizytówką

KSIĘGA III NAWYKÓW. Zbadaj potrzeby i oczekiwania klienta

NAWYK 28. Zapomnij o dolarach w oczach
NAWYK 29. Gdzie jest król? Docieraj do osób decyzyjnych
NAWYK 30. Bądź uważny, czyli Twoja koncentracja na kliencie
NAWYK 31. Granice ciekawości, czyli używaj mocy informacji prywatnych
NAWYK 32. Najlepszy uczeń na świecie, czyli słuchaj, słuchaj, słuchaj
NAWYK 33. Działaj świadomie, czyli o wykorzystaniu informacji o kliencie
NAWYK 34. Dopasuj się, czyli siła dostrojenia
NAWYK 35. Siła zrozumienia, czyli najpierw zrozum, a potem bądź zrozumiany
NAWYK 36. SPIN-uj, czyli o najważniejszym akronimie sprzedaży
NAWYK 37. Uchwycić linę, czyli rozmawiaj o doświadczeniach klienta

KSIĘGA IV NAWYKÓW. Zaprezentuj rozwiązania

NAWYK 38. Opowiadaj, czyli historie, które sprzedają
NAWYK 39. Sprzedawaj korzyści, bo klient kupuje rozwiązania
NAWYK 40. Wyjmij je z bagażnika, czyli o roli materiałów marketingowych
NAWYK 41. Nie ufaj klientom, czyli o syndromie szczęśliwych uszu
NAWYK 42. Zadbaj o skuteczność, zamiast głaskać oferty
NAWYK 43. Pokaż się, czyli nie możesz ofertą, zrób wideo
NAWYK 44. Siła prezentacji, czyli wykorzystaj wszystko, co masz pod ręką

KSIĘGA V NAWYKÓW. Zmień obiekcje w korzyści

NAWYK 45. Nie pozwól się bić, czyli heblowanie klienta
NAWYK 46. Skończ z pudrowaniem raka
NAWYK 47. Nie rób do własnego gniazda
NAWYK 48. Zaufaj konkurencji i dokończ robotę
NAWYK 49. Wyeliminuj zdrobnienia, czyli o tym, co duże, nie mówimy, że jest małe

KSIĘGA VI NAWYKÓW. Zamknij sprzedaż

NAWYK 50. O skutecznym finiszu, czyli domknij sprzedaż
NAWYK 51. Nie zrób klientowi zakwasów, czyli klątwa pierwszego zamówienia

KSIĘGA VII NAWYKÓW. Zaproponuj coś dodatkowego

NAWYK 52. Magia hot doga, czyli zawsze dosprzedawaj
NAWYK 53. Zbuduj bank przysług

KSIĘGA VIII NAWYKÓW. Zaopiekuj się klientem

NAWYK 54. Dożynki, czyli zadbaj o zdrowie Twojego portfela
NAWYK 55. Uszczelniaj rury, czyli o wyciekaniu klientów
NAWYK 56. Niespełnione polecenia, czyli poproś skutecznie o rekomendacje
NAWYK 57. Bądź uczciwy, czyli o tym, czym jest reputacja w sprzedaży
NAWYK 58. Jeśli chcesz zebrać miód, nie przewracaj ula, czyli szanuj każdego w firmie
NAWYK 59. Zmieniaj się jak czasy, w których działasz, czyli historia handlowca hybrydowego

Bibliografia

248 stron, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka



Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022