|
SPRZEDAŻOWE NAWYKI MIKRORÓŻNICE KTÓRE GENERUJĄ MAKROEFEKTY
MUZYCZYSZYN P. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2022, wydanie Icena netto: 57.00 Twoja cena 54,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Sprzedażowe nawyki
Mikroróżnice,
które generują makroefekty
Czy
zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna?
Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne,
że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców -
Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne.
Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do
sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem,
następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby,
wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po
to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści
aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem
będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się
zaopiekowany.
Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor
poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że
różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany,
które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał
nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim
etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać -
zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie
treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u
klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i
zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc
przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu
drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie
handlowe sukcesy!
Paweł Muzyczyszyn
- praktyk z wieloletnim doświadczeniem w pracy w działach obsługi
klienta i sprzedaży B2B i B2C, gdzie budował zespoły
handlowców, którymi także zarządzał. Zaczynał od
stanowiska handlowca, potem, jako menedżer, zarządzał obszarami
sprzedażowymi w branży bankowej i IT. Na co dzień związany z firmą
szkoleniową GROW OUTDOOR jako trener, coach, mentor i konsultant.
Specjalizuje się w projektach rozwojowych dla handlowców i
menedżerów sprzedaży, wykorzystuje przy tym autorską
metodykę opartą na narzędziach outdoor. Jego artykuły publikowane są w
magazynach branżowych: Nowa Sprzedaż, Personel i Zarządzanie, Szef
Sprzedaży, As Sprzedaży.
Wstęp
KSIĘGA I NAWYKÓW. Zacznij od przygotowania
NAWYK 1. Buduj sojusze
NAWYK 2. Pielęgnuj głód uczenia się
NAWYK 3. Historie kombatanckie, czyli zadbaj o swoje przekonania
NAWYK 4. Działaj konsekwentnie, czyli o syndromie upasionego kocura
NAWYK 5. Znajdź sobie mentora
NAWYK 6. Pracuj z kapownikiem, czyli Twój osobisty CRM
NAWYK 7. Zbuduj listę 100
NAWYK 8. Pracuj efektywnie, czyli jak mniej jeździć, a więcej sprzedawać
NAWYK 9. Działaj z planem, czyli magia poniedziałku
NAWYK 10. Zostań mistrzem branży
NAWYK 11. Stop prokrastynacji, czyli zjedz żaby małe i duże
NAWYK 12. Ucz się codziennie, czyli o wiedzy produktowej
KSIĘGA II NAWYKÓW. Zainicjuj kontakt i
spotkanie z klientem
NAWYK 13. Pracuj z celami
NAWYK 14. Podziel klientów, czyli dlaczego w portfelu masz
przegródki
NAWYK 15. Mailoza, czyli czego nie powinieneś robić, jeśli chcesz
osiągnąć sukces sprzedażowy
NAWYK 16. Sianie, czyli obraz do zawieszenia na ścianie przed komputerem
NAWYK 17. Gorące miejsca, czyli pracuj tam, gdzie klienci chętniej
kupują
NAWYK 18. Szanuj tradycje, czyli gdzie jest miejsce gospodarza
NAWYK 19. Tematy zakazane, czyli o tym lepiej nie rozmawiaj
NAWYK 20. Jedź na ryby, czyli o syndromie grubej ryby
NAWYK 21. Zacznijmy od nowa - odzyskiwanie utraconych
klientów
NAWYK 22. Sprzedaż beztlenowa, czyli tego na pewno nie rób w
rozmowie z klientem
NAWYK 23. Runą mury, czyli pokonaj barierę asystentki
NAWYK 24. Sprawiaj przyjemność, czyli o pracy z komplementem biznesowym
NAWYK 25. Magia Twojego głosu, czyli mów tak, aby Cię
słuchano
NAWYK 26. Otwieraj spotkania na własnych zasadach
NAWYK 27. Pracuj z wizytówką
KSIĘGA III NAWYKÓW. Zbadaj potrzeby i
oczekiwania klienta
NAWYK 28. Zapomnij o dolarach w oczach
NAWYK 29. Gdzie jest król? Docieraj do osób
decyzyjnych
NAWYK 30. Bądź uważny, czyli Twoja koncentracja na kliencie
NAWYK 31. Granice ciekawości, czyli używaj mocy informacji prywatnych
NAWYK 32. Najlepszy uczeń na świecie, czyli słuchaj, słuchaj, słuchaj
NAWYK 33. Działaj świadomie, czyli o wykorzystaniu informacji o kliencie
NAWYK 34. Dopasuj się, czyli siła dostrojenia
NAWYK 35. Siła zrozumienia, czyli najpierw zrozum, a potem bądź
zrozumiany
NAWYK 36. SPIN-uj, czyli o najważniejszym akronimie sprzedaży
NAWYK 37. Uchwycić linę, czyli rozmawiaj o doświadczeniach klienta
KSIĘGA IV NAWYKÓW. Zaprezentuj rozwiązania
NAWYK 38. Opowiadaj, czyli historie, które sprzedają
NAWYK 39. Sprzedawaj korzyści, bo klient kupuje rozwiązania
NAWYK 40. Wyjmij je z bagażnika, czyli o roli materiałów
marketingowych
NAWYK 41. Nie ufaj klientom, czyli o syndromie szczęśliwych uszu
NAWYK 42. Zadbaj o skuteczność, zamiast głaskać oferty
NAWYK 43. Pokaż się, czyli nie możesz ofertą, zrób wideo
NAWYK 44. Siła prezentacji, czyli wykorzystaj wszystko, co masz pod ręką
KSIĘGA V NAWYKÓW. Zmień obiekcje w korzyści
NAWYK 45. Nie pozwól się bić, czyli heblowanie klienta
NAWYK 46. Skończ z pudrowaniem raka
NAWYK 47. Nie rób do własnego gniazda
NAWYK 48. Zaufaj konkurencji i dokończ robotę
NAWYK 49. Wyeliminuj zdrobnienia, czyli o tym, co duże, nie
mówimy, że jest małe
KSIĘGA VI NAWYKÓW. Zamknij sprzedaż
NAWYK 50. O skutecznym finiszu, czyli domknij sprzedaż
NAWYK 51. Nie zrób klientowi zakwasów, czyli
klątwa pierwszego zamówienia
KSIĘGA VII NAWYKÓW. Zaproponuj coś dodatkowego
NAWYK 52. Magia hot doga, czyli zawsze dosprzedawaj
NAWYK 53. Zbuduj bank przysług
KSIĘGA VIII NAWYKÓW. Zaopiekuj się klientem
NAWYK 54. Dożynki, czyli zadbaj o zdrowie Twojego portfela
NAWYK 55. Uszczelniaj rury, czyli o wyciekaniu klientów
NAWYK 56. Niespełnione polecenia, czyli poproś skutecznie o rekomendacje
NAWYK 57. Bądź uczciwy, czyli o tym, czym jest reputacja w sprzedaży
NAWYK 58. Jeśli chcesz zebrać miód, nie przewracaj ula,
czyli szanuj każdego w firmie
NAWYK 59. Zmieniaj się jak czasy, w których działasz, czyli
historia handlowca hybrydowego
Bibliografia
248
stron, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|