ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

AUDYT BIZNESOWY W DZIAŁALNOŚCI MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW


SKOWRONEK-MIELCZAREK A. RED.

wydawnictwo: SGH , rok wydania 2018, wydanie I

cena netto: 59.40 Twoja cena  56,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Audyt biznesowy w działalności małych i średnich przedsiębiorstw


Opracowanie stanowi wartościowy wkład w poznanie, zrozumienie i wyjaśnienie audytu biznesowego jako narzędzia zarządzania strategicznego małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Jego zastosowanie umożliwia bowiem zarówno pomiar, jak i ocenę efektywności organizacji oraz wytyczenie działań wzmacniających tę efektywność, której ponadprzeciętny poziom kojarzony jest powszechnie z przewagą konkurencyjną

Na podstawie przeprowadzonych badań Autorzy dokonali - po raz pierwszy w polskiej literaturze przedmiotu - kompleksowej odsłony przejawów wykorzystania audytu biznesowego w małych i średnich przedsiębiorstwach. Z tego powodu monografię uważam za szczególnie ważną w tworzeniu teorii nauk o zarządzaniu. [...]

Jestem przekonany, że w obliczu zauważalnego deficytu tego rodzaju prac na rynku wydawniczym jej opublikowanie może stanowić istotne wsparcie dla badaczy zajmujących się problematyką nie tylko audytu biznesowego, ale także zarządzania strategicznego oraz operacyjnego małymi i średnimi przedsiębiorstwami.

Dr hab. Jarosław Karpacz, prof. Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach

Wstęp

Anna Skowronek-Mielczarek
Rozdział 1. Audyt w zarządzaniu małym i średnim przedsiębiorstwem - znaczenie, bariery i efekty wdrażania
1.1. Wprowadzenie
1.2. Zadania audytu w zarządzaniu przedsiębiorstwem
1.3. Bariery utrudniające prowadzenie audytu
1.4. Efekty audytu w badanych małych i średnich przedsiębiorstwach
1.5. Podsumowanie
Bibliografia

Barbara Bojewska
Rozdział 2. Audyt personalny w małych i średnich przedsiębiorstwach. Wyniki badań empirycznych
2.1. Wprowadzenie
2.2. Obszary audytu zasobów ludzkich
2.3. Narzędzia audytu zasobów ludzkich
2.4. Korzyści z audytu zasobów ludzkich
2.5. Bariery ograniczające prowadzenie audytu zasobów ludzkich
2.6. Podsumowanie
Bibliografia

Anna Skowronek-Mielczarek
Rozdział 3. Audyt zasobów finansowych w badanych małych i średnich przedsiębiorstwach
3.1. Wprowadzenie
3.2. Prowadzone ewidencje w badanych przedsiębiorstwach
3.3. Prowadzone analizy zasobów finansowych w badanych małych i średnich przedsiębiorstwach
3.4. Bariery w audycie zasobów finansowych w małych i średnich przedsiębiorstwach
3.5. Efekty prowadzenia audytu zasobów finansowych
3.6. Podsumowanie
Bibliografia

Katarzyna Bachnik
Rozdział 4. Audyt marketingowy w małych i średnich przedsiębiorstwach
4.1. Wprowadzenie
4.2. Narzędzia kontroli marketingowej
4.3. Powody stosowania audytu marketingowego
4.4. Uwarunkowania prowadzenia audytu marketingowego w badanych przedsiębiorstwach
4.5. Obszary audytu marketingowego w badanych przedsiębiorstwach
4.6. Charakterystyka audytu marketingowego
4.7. Podsumowanie
Bibliografia

Celina Sołek-Borowska
Rozdział 5. Audyt zasobów informacji i wiedzy w badanych małych i średnich przedsiębiorstwach
5.1. Wprowadzenie
5.2. Technologie informacyjno-komunikacyjne wykorzystywane w procesach zarządzania współczesnym małym i średnim przedsiębiorstwem
5.3. Audyt strategii wykorzystania mediów społecznościowych
5.4. Audyt zasobów informacji i wiedzy
5.5. Bariery utrudniające prowadzenie audytu zasobów informacji i wiedzy
5.6. Korzyści z regularnego prowadzenia audytu zasobów informacji i wiedzy
5.7. Podsumowanie
Blibliografia

Marta Ziółkowska
Rozdział 6. Audyt modeli biznesu w małych i średnich przedsiębiorstwach
6.1. Wprowadzenie
6.2. Cele przeprowadzania audytu modelu biznesu w małych i średnich przedsiębiorstwach
6.3. Analiza elementów modelu biznesu w małych i średnich przedsiębiorstwach
6.4. Bariery i efekty wdrażania rozwiązań oraz rekomendacji z audytu modelu biznesu
6.5. Odbiorcy wyników audytu modelu biznesu w MSP
6.6. Podsumowanie
Bibliografia

Barbara Bojewska
Rozdział 7. Audyt innowacyjności w małych i średnich przedsiębiorstwach. Wyniki badań empirycznych
7.1. Wprowadzenie
7.2. Obszary audytu innowacyjności
7.3. Narzędzia wykorzystywane w audycie innowacyjności
7.4. Korzyści z audytu innowacyjności
7.5. Bariery ograniczające prowadzenie audytu innowacyjności
7.6. Podsumowanie
Bibliografia
Załącznik

Spis rysunków
Spis tabel

239 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022