ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BEZPIECZEŃSTWO KONSUMENTÓW NA RYNKU ŻYWNOŚCI


DĄBROWSKA A. RED.

wydawnictwo: SGH , rok wydania 2020, wydanie I

cena netto: 56.70 Twoja cena  53,87 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Bezpieczeństwo konsumentów

na rynku żywności


Anna Dąbrowska
Wstęp

Krystyna Mazurek-Łopacińska
Rozdział 1. Ekologizacja konsumpcji w kontekście bezpieczeństwa produktów żywnościowych
Wprowadzenie
1.1. Ekologizacja konsumpcji - istota i cele badań
1.2. Kategorie bezpieczeństwa ekologicznych produktów żywnościowych
1.3. Typologia konsumentów na rynku produktów ekologicznych jako wyraz zróżnicowania zachowań konsumenckich
1.4. Etnocentryzm konsumencki w kształtowaniu postaw wobec żywności ekologicznej
1.5. Kierunki polityki marketingowej zorientowane na kształtowanie bezpieczeństwa żywnościowego
Zakończenie
Bibliografia

Joanna Szwacka-Mokrzycka, Marzena Lemanowicz
Rozdział 2. Konsumenci wobec żywności ekologicznej
Wprowadzenie
2.1. Pojęcie żywności ekologicznej
2.2. Determinanty konsumpcji żywności ekologicznej w świetle badań innych autorów
2.3. Wpływ żywności ekologicznej na zdrowie człowieka
2.4. Zachowania respondentów wobec żywności ekologicznej. Wyniki badań empirycznych
Zakończenie
Bibliografia

Anna Rogala, Renata Nestorowicz, Ewa Jerzyk
Rozdział 3. Bezpieczeństwo konsumentów na rynku żywności ekologicznej
Wprowadzenie
3.1. Charakterystyka żywności ekologicznej
3.2. Percepcja żywności ekologicznej wśród polskich konsumentów
3.3. Kwestie bezpieczeństwa żywności ekologicznej w przyszłości
Zakończenie
Bibliografia

Justyna Zwolińska
Rozdział 4. Agroekologia jako instrument bezpieczeństwa żywnościowego w Unii europejskiej
Wprowadzenie
4.1. Rolnictwo przemysłowe
4.2. Agroekologia
4.3. Wspólna Polityka Żywnościowa
Zakończenie
Bibliografia

Krystyna Świetlik
Rozdział 5. Ekonomiczna dostępność żywności jako indykator bezpieczeństwa żywnościowego
Wprowadzenie
5.1. Pojęcie i sposoby pomiaru ekonomicznej dostępności do żywności
5.2. Ekonomiczna dostępność żywności w Polsce w latach 2013-2017
5.3. Poziom spożycia podstawowych artykułów żywnościowych
Zakończenie
bibliografia

Mirosława Malinowska
Rozdział 6. Bezpieczeństwo konsumenta na rynku żywności jako obiekt badań
Wprowadzenie
6.1. Bezpieczeństwo konsumenta na rynku żywności - założenia badawcze
6.2. Charakterystyka analizowanych artykułów
6.3. Bezpieczeństwo konsumenta na rynku żywności - wyniki analizy zawartości treści artykułów
Zakończenie
Bibliografia

Barbara Kucharska
Rozdział 7. Bezpieczeństwo żywności - perspektywa przedsiębiorstwa i konsumenta
Wprowadzenie
7.1. Bezpieczeństwo żywności
7.2. Bezpieczeństwo żywności - przykłady rozwiązań w produkcji i handlu detalicznym
7.3. Konsument wobec bezpieczeństwa żywności
7.4. Bezpieczeństwo żywności - perspektywa pokolenia Y w świetle badań bezpośrednich
Zakończenie
Bibliografia

Magdalena Ankiel, Bogdan Sojkin
Rozdział 8. Postrzeganie informacji na opakowaniu w zakresie przydatności żywności do spożycia przez konsumentki w Wielkopolsce
Wprowadzenie
8.1. Cel, zakres i metodyka badawcza
8.2. Identyfikacja kryteriów oceny przydatności żywności do spożycia przez konsumentów
8.3. Postrzeganie i ocena informacji o trwałości żywności na opakowaniu przez konsumentki
Zakończenie
Bibliografia

Tomasz Olejniczak
Rozdział 9. Postrzeganie bezpieczeństwa żywności przez seniorów na przykładzie województwa wielkopolskiego
Wprowadzenie
9.1. Poziom wiedzy osób starszych o zdrowiu, żywności i żywieniu
9.2. Opinie osób starszych na temat stanu bezpieczeństwa spożywanej żywności
Zakończenie
Bibliografia

Beata Kolny
Rozdział 10. Żywność wygodna a zaspokojenie potrzeb żywieniowych konsumenta
Wprowadzenie
10.1. Potrzeby żywieniowe i żywność wygodna - charakterystyka pojęć
10.2. Źródła informacji i charakterystyka próby badawczej
10.3. Częstotliwość i determinanty zakupu żywności wygodnej w świetle wyników badań własnych
Zakończenie
Bibliografia


Grzegorz Maciejewski
Rozdział 11. Zaufanie konsumentów do nowych rodzajów żywności
Wprowadzenie
11.1. Zaufanie konsumentów do żywności
11.2. Nowe rodzaje żywności
11.3. Charakterystyka próby badawczej
11.4. Zaufanie mieszkańców województwa śląskiego do nowych rodzajów żywności
Zakończenie
Bibliografia

Michał Kucia
Rozdział 12. Wykorzystanie zaangażowania klientów w redukowaniu ryzyka konsumenckiego na rynku żywności
Wprowadzenie
12.1. Ryzyko w decyzjach nabywczych konsumentów
12.2. Wykorzystanie koncepcji zaangażowania klienta w redukowaniu ryzyka konsumenckiego
Zakończenie
Bibliografia

Marcin Gębarowski
Rozdział 13. Targi w promowaniu bezpieczeństwa żywności - zróżnicowanie wydarzeń i ich zakresy tematyczne
Wprowadzenie
13.1. Pojmowanie bezpieczeństwa żywności
13.2. Identyfikacja wydarzeń wystawienniczych propagujących bezpieczeństwo żywności
Zakończenie
Bibliografia
Abstracts

183 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022