|
ADMINISTRACJA UCZELNI WOBEC NOWYCH WYZWAŃ CYFRYZACJA PROCESÓW PROFESJONALIZACJA OBSŁUGI STUDENTA
GÓRAK-SOSNOWSKA K. PAJEWSKA-KWAŚNY R. RED. wydawnictwo: SGH , rok wydania 2020, wydanie Icena netto: 59.40 Twoja cena 56,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Administracja uczelni wobec
nowych wyzwań
Cyfryzacja
procesów
profesjonalizacja
obsługi studenta
Pandemia
COVID-19 rozpoczęła przeformułowywanie sposobu funkcjonowania uczelni -
roli i zadań administracji w szkolnictwie wyższym. Jak nigdy wcześniej
okazało się, że pracownicy administracyjni są niezbędni na uczelni,
ponieważ zapewniają możliwość kontynuowania jej bieżącej działalności.
Niezbędne są także sprawne systemy teleinformatyczne oraz umożliwiające
nową formułę pracy przepisy prawa. Jeżeli zdobyte doświadczenia i
wypracowane sposoby organizacji pracy zostaną utrzymane, istnieje
szansa na zbudowanie nowej kultury instytucjonalnej na uczelniach. Jego
dwa filary, które przyjęłyśmy za oś analizy w naszej
publikacji to: pracownicy administracyjni, którzy
profesjonalnie wykonują swoją pracę, ale i są upodmiotowieni w
strukturze uczelni, oraz efektywne połączenie przepisów
prawa i systemów teleinformatycznych umożliwiające sprawne
procedowanie spraw administracyjnych. Zapraszamy do lektury -
zwłaszcza, że taka nowoczesna kultura instytucjonalna leży w interesie
całej społeczności uczelni!
Katarzyna
Górak-Sosnowska, Renata Pajewska-Kwaśny
Michał
Ogórek
Dziekanat
Katarzyna Górak-Sosnowska, Renata Pajewska-Kwaśny
Wprowadzenie
CZĘŚĆ I WSPÓŁPRACA MA
RZECZ NOWOCZESNEJ KULTURY INSTYTUCJONALNEJ
Mariusz Lorenc, Adam Szot
Transformacja
uczelnianej administracji - budowanie nowoczesnej kultury
instytucjonalnej
Katarzyna Górak-Sosnowska, Lidia Tomaszewska, Ewa Wiśniewska
Zarządzanie
przez projekty w szkołach wyższych. Rola dziekanatów
Emilia Chmielewska
Wsparcie
administracyjne realizacji projektów przez biura obsługi
projektów w uczelniach publicznych
Łukasz Kierznowski, Jacek Lewicki
Konsekwencje
powstania szkół doktorskich i wygaszania studiów
doktoranckich z perspektywy funkcjonowania administracji uczelni
CZĘŚĆ II PRACOWNICY ADMINISTRACYJNI
- ICH PRACA I JEJ OCENA
Katarzyna Górak-Sosnowska, Tomasz Gigol, Renata
Pajewska-Kwaśny
Oddani
ponad swoje siły: pracownicy administracyjni szkół wyższych
o swojej pracy
Maria Cywińska
"Jestem
naprawdę zadowolona z twojej pracy" - czyli o tym, jak dzięki dobrze
udzielonej informacji zwrotnej można mieć wpływ na swoich
pracowników
Anna Pietrzyk, Dominika Rodenko
System
oceny pracy pracowników administracyjnych uczelni publicznych
Anna Mielczarek-Taica
Niebędący,
niewidoczni, niezbędni: pracownicy administracyjni na rzecz
doskonałości naukowej uczelni - pilotaż z badań przeprowadzonych
wśród pracowników administracji szkoły wyższej
Katarzyna Górak-Sosnowska, Urszula Markowska-Manista, Lidia
Tomaszewska
Praktyki
oporu stosowane przez pracowników dziekanatów
szkół wyższych
CZĘŚĆ III W STRONĘ CYFRYZACJI
PROCESÓW OBSŁUGI STUDENTA
Katarzyna Górak-Sosnowska, Janina Mincer-Daszkiewicz, Ewa
Wiśniewska
Elektroniczna
teczka studenta. Uwarunkowania funkcjonalne, informatyczne i prawne
Aleksandra Matukin-Szumlińska
Zdalne
egzaminy dyplomowe w świetle najnowszych zmian ustawy - Prawo o
szkolnictwie wyższym i nauce oraz rozporządzeń wykonawczych
Janina Mincer-Daszkiewicz
mLegitymacja
- czy to się przyjmie?
Kinga Sabina Zielińska, Jacek Barwicki
Dokumenty
publiczne na uczelni
Katarzyna Janczewska
Uprawnienia
studenta związane z przetwarzaniem przez uczelnię jego danych osobowych
Katarzyna Górak-Sosnowska, Wioletta Braun
E-dyplomy:
uwarunkowania administracyjne i funkcjonalne ich wprowadzenia na
polskich uczelniach
O Autorach
Spis rysunków, tabel i wykresów
313
sytron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|