|
PROFESJONALNE NEGOCJACJE PSYCHOLOGIA ROZMÓW (NIE TYLKO) BIZNESOWYCH
KOWALEWSKI P. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2022, wydanie Icena netto: 44.89 Twoja cena 42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Profesjonalne negocjacje
Psychologia
rozmów (nie tylko) biznesowych
Zastanawiało
Cię kiedyś, co właściwie podlega negocjacjom? Otóż istotą
negocjacji jest konflikt. W procesie mającym doprowadzić do
porozumienia należy w mądry, satysfakcjonujący dla obu stron
sposób zrealizować cele, które dla każdej z nich
są różne. Muszą być różne - gdyby były
identyczne, nie byłoby czego negocjować. Oto pierwsza prawda,
którą należy zrozumieć przed przystąpieniem do negocjacji.
Druga brzmi następująco: negocjacje zaczynają się o wiele wcześniej niż
w momencie, gdy do nich siadamy. Podstawą do negocjowania kontraktu,
porozumienia, ustaleń na przyszłość jest przeszłość - historia
dotychczasowych negocjacji, marka, z jaką siadamy do stołu
rozmów, pozycja na rynku, reputacja itd. Skutki negocjacji
nie będą się ograniczać do warunków samego kontraktu. Będą
długotrwałe, może nawet wpłyną na kształt firmy w kolejnych latach.
To tylko dwie z wielu negocjacyjnych prawd, które trzeba
sobie uświadomić, nim się przystąpi do negocjowania czegokolwiek w
pracy, życiu prywatnym czy też przestrzeni społecznej. Bo negocjujemy
nieustannie. Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z
kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo
mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać
pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji
biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski,
doświadczony trener negocjacji, mediator, ekspert w zakresie
zarządzania i sprzedaży. Dzięki temu podręcznikowi nie tylko zrozumiesz
psychologiczne podstawy negocjacji, ale także nauczysz się korzystać ze
zdobytej wiedzy tak, by procesy psychiczne zachodzące w umyśle Twojego
negocjacyjnego partnera działały zawsze na Twoją korzyść.
Co to są negocjacje?
Konflikt
w procesie negocjacyjnym
Negocjacje
a emocje
nEGOcjacje,
propagacja emocji, szybkie samochody i koronawirus
Stres
w negocjacjach
Jak
budować negocjacyjną siłę?
Przerwy
w negocjacjach. Chcesz przyspieszyć - zwolnij
Negocjacyjne
kapelusze
Negocjacyjna
psychometria
Opinie
- największy wróg porozumienia
Ogień
i woda - pułapki naszej percepcji rzeczywistości w negocjacjach
Prawda
w negocjacjach
Przygotowanie
do negocjacji
Negocjacyjne
wartościowanie
Pierwsze
wrażenie - czyli jak otworzyć negocjacje?
Składanie
propozycji
Co
zrobić, kiedy druga strona w negocjacjach mówi NIE?
Strategia
życia Patricka Mouratoglu
Negocjacyjne
sygnały - wytęż wzrok i słuch, a zobaczysz i usłyszysz
Harmonizowanie,
czyli tzw. NegoModelling
Zamykanie
procesu - nieważne, jak zaczynasz, ważne, jak kończysz.
Jak
szybko wyciągać rękę na zgodę?
Druga
strona wyraziła zgodę - czy to już koniec?
Efekt
lawiny, czyli psychologia komunikacji negocjacyjnej w sytuacji
kryzysowej w firmie
Jak
zmienić słowo "bestseller" w "best seller" - czyli kilka
słów o negocjacjach w dziale handlowym
NegoGarda
- czyli obrona przed manipulacją w procesie negocjacyjnym
Nego
czy negotiatio?
Wysadzić
tę nienawiść w powietrze - spójrz w lustro, negocjatorze.
168
stron, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|