ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZROZUMIEĆ MARKETING


JABŁOŃSKI A. PIASEK M.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2022, wydanie II

cena netto: 59.00 Twoja cena  56,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zrozumieć marketing


Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!

Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.

Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.

Dowiedz się, jak:

  • Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług
  • Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę
  • Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową
  • Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)

WSTĘP

"ALE ZARAZ, KIM WY W OGÓLE JESTEŚCIE?", CZYLI NASZE HISTORIE

ROZDZIAŁ 1. JAK ZROZUMIEĆ, KTO JEST TWOIM KLIENTEM

KIM JEST TWÓJ KLIENT?
JAKIE CELE MA TWÓJ KLIENT? A JAKIE SĄ JEGO PROBLEMY?
KONTEKST I SKALA PROBLEMU
KRYTERIA DECYZYJNE I ROZMIAR PROBLEMU
SKĄD KLIENT CZERPIE WIEDZĘ I INFORMACJE?
JAKIE CZYNNIKI ZEWNĘTRZNE WPŁYWAJĄ NA DECYZJE TWOJEGO KLIENTA?
CZEGO TWÓJ KLIENT SIĘ BOI?
PROBLEMY, NA KTÓRE MOŻESZ NATRAFIĆ, GDY ZACZNIESZ SIĘ KOMUNIKOWAĆ Z GRUPĄ DOCELOWĄ

ROZDZIAŁ 2. MARKETING Z LOTU PTAKA

WYKRES PRODUKTÓW I USŁUG
CZYM JEST LEJEK?
ETAP PIERWSZY: ŚWIADOMOŚĆ
ETAP DRUGI: ROZWAŻANIE
ETAP TRZECI: KONWERSJA
ETAP CZWARTY: RETENCJA

ROZDZIAŁ 3. KAMPANIA ASK

CZYM JEST KAMPANIA ASK?
MARCHEWKA
DYSTRYBUCJA
PRAKTYCZNE METODY ZASTOSOWANIA KAMPANII ASK

ROZDZIAŁ 4. KAMPANIA MARKETINGOWA

WYBÓR KANAŁÓW PROMOCYJNYCH
DZIAŁANIA W POSZCZEGÓLNYCH KANAŁACH
GENEROWANIE POMYSŁÓW NA TREŚCI
CONTENT TO FORMATY, NIE KANAŁY
RECYKLING TREŚCI
TREŚCI A ETAP LEJKA MARKETINGOWEGO
ŚCIEŻKA PPC
MIERZENIE SKUTECZNOŚCI
KLUCZOWE USTAWIENIA W SYSTEMACH REKLAMOWYCH
ROZDZIAŁ 5. JAK KOMUNIKOWAĆ PRODUKT

KORZYŚCI
OBIEKCJE
CASE STUDIES, TESTIMONIALE ITD.
ZAKOŃCZENIE. CO DALEJ?

272 strony, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022